Gå til innhold

Flere med barn som ikke vil sove ikveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger nå på en sofa utenfor soverommet til mini for han skal ikke sove. Må jo inn hundre ganger med smokken. Så for å slippe å gå opp og ned trappa hele tiden så la jeg meg likesågodt til her med dataen .. ;)

Flere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp, vi har unntakstilstand her i jula. Trollet på 8 måneder har snudd døgnet fullstendig, og enkelte kvelder (som f.eks julaften) har han holdt det gående til midnatt! Vi har bitt i det sure eplet og trillet han i søvn i vognen de siste kveldene. Han har såvidt sovnet og ligger i vognen sin mens jeg sitter ved siden av. Han er for stor til å ligge alene i vognen, siden han setter seg opp og svaier alle veier.-)

Jeg gleder meg IKKE til dette skal strammes inn igjen på nyåret.. he he...

Skrevet

JA, og nå klikker jeg snart. Har holdt på en time snart , grrr

Skrevet

Ja, men det er ikkje unormalt. Det er 4-åringen som styrar på nede på rommet sitt. Han legg seg kl 20 og i går sov han faktisk utruleg nok før 20.30. Kvelden før var klokka 22.30 før det blei stille. Han held seg i det minste (som regel) på rommet.

Skrevet

En time? Er det ille mener du?.. joho, vi holder på flere timer _hver_ kveld vi...

Skrevet

Det skjønner jeg godt.

Jeg prøver å google litt på hva som kan plage lille vennen min. Han er 3 mnd og fikk feber på 38.3 på julaften. Var stigende, så ga han en paracet. Feberen forsvant. Men han har fått løs avføring etter dette og er litt utilpass. Og i tillegg klør og klør det i munnen og han sikler.

Så da er det enten en infeksjon i kroppen fortsatt. Eller så er det tann på vei. Eller så var feberen på julaften starten på den første tannen.

Ikke lett å være mamma .. puuh.

HI

Skrevet

Vi er enten heldige, at han sovner etter 5 minutter, eller så er det flere timer. Tror det spørs helt hvor søvnig han er, og om han er overtrøtt eller ikke.

HI

Men som sagt over så er jeg usikker på om det er andre ting i gjære nå da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...