Gå til innhold

Noen gode kjærringråd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen kjærringråd til meg her jeg ligger med begynnelse på forkjølelse? Trenger å få vekk hodepinen og vondtene i halsen, og skal feire bursdagen til min kjære samboer i morgen, og det kommer 35 stk på fest her. Jeg trenger desperaaaat hjelp til å bli i bedre form.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg vet om er å spise riktig mye c-vitamin... Da mener jeg ikke en pille eller to, men en virkelig stor overdose.. Et helt glass f.eks :-)

Skrevet

Masse vann, c-vitamin og solhatt. Frisk luft, hold deg i aktivitet.

Drikk kamillete.

Skrevet

Plei deg selv godt, så kan det hende du blir litt bedre i hvertfall. Legg deg under dyna, drikk te med honning (honning er lett antiseptisk, men ikke ha den i teen før den har fått stå 10-15 min etter koking, da ødelegger du virkninga), og ikke press deg selv for hardt i morgen heller. Det er lov å gå og legge seg når du er sjuk, uansett:)

Skrevet

Mamma sverger til hvitløk. Helst skal du varme melk og ha honning og ett hvitløksfedd oppi. Motbydelig, men effektivt, ifølge mamma.

Ellers er solhatt og Kanyang fine å bruke.

Skrevet

Drikk masse varm melk/solbærsaft med honning i, et en haug med c-vitaminer før du legger deg (1000 mg) drikk masse vann og legg deg tidlig.. God bedring!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...