Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Noen som har noen kjærringråd til meg her jeg ligger med begynnelse på forkjølelse? Trenger å få vekk hodepinen og vondtene i halsen, og skal feire bursdagen til min kjære samboer i morgen, og det kommer 35 stk på fest her. Jeg trenger desperaaaat hjelp til å bli i bedre form.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Det eneste jeg vet om er å spise riktig mye c-vitamin... Da mener jeg ikke en pille eller to, men en virkelig stor overdose.. Et helt glass f.eks :-)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Masse vann, c-vitamin og solhatt. Frisk luft, hold deg i aktivitet. Drikk kamillete.
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Plei deg selv godt, så kan det hende du blir litt bedre i hvertfall. Legg deg under dyna, drikk te med honning (honning er lett antiseptisk, men ikke ha den i teen før den har fått stå 10-15 min etter koking, da ødelegger du virkninga), og ikke press deg selv for hardt i morgen heller. Det er lov å gå og legge seg når du er sjuk, uansett:)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Mamma sverger til hvitløk. Helst skal du varme melk og ha honning og ett hvitløksfedd oppi. Motbydelig, men effektivt, ifølge mamma. Ellers er solhatt og Kanyang fine å bruke.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Drikk masse varm melk/solbærsaft med honning i, et en haug med c-vitaminer før du legger deg (1000 mg) drikk masse vann og legg deg tidlig.. God bedring!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå