Gå til innhold

str på parkdress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye for stor skal en parkdress være når man kjøper den? skal jo være plass til å ha noe under, men hvor mange cm skal de ha å gå på? Har en gutt på 90 cm som har fått en Reima dress str 92 til jul. Syns den virker noe snau hvis jeg skal ha mye under. Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper en str større .

Skrevet

hvis du bytter den til 98 så har du kanskje til og med dressen deler av neste sesong.. =)

Så kan du kanskje kjøpe en 104 på salg på våren så er nest evinter dekket =)

Gutten min er omtrent 90 cm, bruker 98 i klær, og har troll sin dress i 98.

Når han setter seg ned i den så skal den i hvertfall ikke stramme i ryggen, for da er den for liten (Sa ei dame på en barnebutikk til meg en gang)

Skrevet

En størrelse større bruker mine i hvert fall. Går helt fint det, da har de dress en og en halv sesong.

Skrevet

Hmm kanskje jeg skal bytte den til str 98 da. Syns den virket veldig stor igjen, men bedre med stor enn for liten, da blir den vel kaldere også.

Skrevet

er ikke no bra at dressen blir for stor heller, for da blir det vanskelig for ungen å leke og kose seg! ta heller å prøv dressen på først!

da min nettop hadde begynt å bruke str 80 fikk vi faktisk ikke til å bruke dress i 80.. ble nødt til å skaffe en i 74!

Skrevet

enig, ikke bra at dressen er for stor heller. Reima kan du fint selge på finn igjen når den er brukt pent så ikke noe "krise" at den holder kun en sesong. Babymodellene er gode og romslige så vil tro at kanskje 92 holder til en som er 90 lang, det er jo ikke så mange mnd igjen av sesongen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...