Galskapens overhode Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 dette sier minsten på 23 mndr. for han fikk gråtass film til jul og er helt hekta. nå må vi finne bilder på nettet som han studerer nøye. enten det er ekte traktor eller tegnet. når jeg finner et bilde ser han på meg med de lykkeligste øyne og sier.. "ååhh mamma, uste takk" Så herlig alder.=) Flere med småtasser som er hekta?
noLadyjustME Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 nemmen så herlig da... det er det aller beste, når de selv "ber" om noe de ønsker såå masse hehe også så takknemlig, helt nusselig Som det kommer frem i et innlegg lengre nede, har sønnen min også helt dilla på sabeltann... han er snart 2.5 år, så gråtass er "barnslig" ehm.. men de liker jo forskjellig Han drømmer om sabeltann, puster sabeltann for tiden.. sier "vær så snill mamma, bare bitte,bittelitt" Kjempesøtt )
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Artig. Jeg så en hel del gråtasser på rekke og rad stå parkert inne i skogen. Så jeg ba mannen stoppe og løp ut med kamera og tok bilder. Her går det mest i Miske dvs Mikke Mus
camosilla Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 min gutt er 2 år og har dilla på "båt"! han skal se båt hele tiden, det er da redningsskøyta Elias. Gud hvet hvor mange ganger vi har spillt den filmen!
Anettemor82 Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 her er "buss" det store. Finnes det noen filmer med buss?hehe. biler er også veldig spennende.
tralletonetroll Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Gråtass og alle andre traktorer. Gravemaskin, bulldoser, hjullaster, racerbil, vanlig bil, liten bil stor bil. Vår bil? Lastebil (Mamma, det heter Trailer!! (himler med øynene)), buss (gjerne leddbussen på Tonsenhagen.. :-o). Linemækvin (Cars...), Pelle Politibiiil! Sykebil, brannbil, politibil (kan jeg væme deg på jobb mamma?).. Parkere, kjøre i tunnel, inn i garasjer etc... For ikke å snakke om dinosaurus! (Istid) Gutt, ja... 2.5 år. Fantastisk alder! Og innimellom verdens mest kosete gutt *smelt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå