Gjest Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har byttet en ullgenser til en annen farge, siden vi hadde den fra før og en DVD jr fikk to av.
Mom2Two Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Bare skiskoene til eldstemann som var et nummer for små.
Skravlemamman Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Blei ikke noe i dag, men skal på byttern i morgen:-D
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Lillenissen fikk to like puttekasser og to like stabletårn, så har byttet de to som vi hadde til overs i en eske med klosser fra brio. En sånn med 50 stk fargede treklosser i forskjellige fasonger. Så har han noe han kan bruke når han blir enda større også
tante grusom master of law Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Liker egentlig ikke å bytte gaver. Men jeg byttet en ansiktskrem idag. Tåler ikke den jeg fikk, og da er det jo ikke så mye vits i å beholde den.
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Har bytta et lekehelikopter som lillemann fikk to av, en fleecejakke han fikk, den var for liten og i tilegg jentemodell:), bytta også en fleecegenser jeg fikk, måtte ha større str:( masse folk ut å bytta i dag så jeg:)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 Skal bytte to bodyer og en briotogting... første to pga str, så blir samme bodyer, men i riktig str. Togtingen er mikkes klubbhus som vi har, så skal se om de har noe annet klubbhus togting som vi ikke har :-)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 28. desember 2009 #8 Skrevet 28. desember 2009 byttet en utedress i en annen størrelse, og skal bytte en dvd som vi har fra før imorgen! :-)
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 28. desember 2009 #9 Skrevet 28. desember 2009 Ei sølvskje i feil sort, lue i feil str, lekekopper og kar som hun fikk 3(!) av og parfyme til mannen:-)
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #10 Skrevet 28. desember 2009 har spysyke i dag, men skal knø meg ut og bytte en boblevest han fikk. Ser ikke helt for meg at han blir å bruke en boblevest, og dessuten blir den passe sånn omtrent rundt sommeren.
tante grusom master of law Skrevet 28. desember 2009 #11 Skrevet 28. desember 2009 Tenk på at folk kan bli smittet hvis du går ut nå. Jeg ville ikke gjort det!
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 28. desember 2009 #12 Skrevet 28. desember 2009 Har ikkje i dag, men må bytte eit par ting. * fekk to stk Max Manus dvd'ar, så bytter den eine * 4-åringen (106 cm) fekk ulldress i str 100, så den må byttast * 2-åringen (90 cm) fekk ulldress i str 80, så den må byttast Merkeleg at ikkje besteforeldre har innsikt nok til å sjekke kva størrelse som passar til kva alder, ungane passar perfekt inn i den størrelsen som "tilhører" sin alder. Men eg skal ikkje klage - dei har (etter nokre år med forsiktige hint) gått frå å kjøpe syntetiske Tyrkiaplagg til å kjøpe Janus-ull, så vi har kome eit stykke på veg ;-D
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #13 Skrevet 28. desember 2009 skal selvfølgelig ikke knø meg ut i dag da he he. Men på nyttårsaften eller onsdag.
Mille** Skrevet 28. desember 2009 #14 Skrevet 28. desember 2009 Nope, men jeg har vært på jobb selv, og har ikke hatt tid. I morgen skal eldstetøtta bytte en del klær hun ikke likte, og da må jeg være med henne en tur på H&M. Kan ikke si jeg gleder meg til å trave på butikkene på den ene fridagen jeg har i romjula..... ;o/
camilla^ Skrevet 28. desember 2009 #15 Skrevet 28. desember 2009 Ene ungen har vært og byttet noe idag, hun fikk to like ting. Utover det så har vi ikke byttet noe og skal ikke bytte noe. Vi er ganske så heldige når det gjelder gaver; har så og si aldri måttebytte noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå