skyttel71 Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Han er 3 mnd på nyttårsaften. Gir dere noe til småttisene hvis de hoster? Er vel for små til hostesaft og slikt? Jeg ammer som bare det i håp om at det skal skli stille over. Storesøster har vært syk hele jula og ikke klart å holde seg unna minsten..
Mammaen til Annabel <3 Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Jeg lurer også. Min lille er 4mnd og hoster. Spesielt på natten og om morgenen. Ikke så mye på dagen. Og så er hun veldig snørrete. Synes det er så skummelt når hun hoster sånn, så jeg også trenger tips.
hm hm Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Vi var på legevakten når minsten var 3 uker - han hostet veldig og var tett. Fikk beskjed om å legge han med hevet hode, overdrevet bratt seng helst. Masse drikke og få åpnet nesen. Gikk det ikke med morsmelk eller saltvann i nesen, så skulle vi bruke barnenesespray til natten sa han. Vi kjøpte også et slikt snørrsug på apoteket, og det funker veldig bra når de er så små og ikke kan slå seg heeelt vrang enda:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå