Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Å ikke gjøre det? Kjedelig om det skulle bli slutt *hihi*
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Hehe, er så naiv at jeg tror vi vil være sammen livet ut Men vil ta noe som jeg kan ha uavhengig om vi er sammen eller ikke.. Ikke hjerte med navn osv.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Hva med å la være? Body art er så white trash. Søple til kroppen sin sånn. URK.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Synes dere skal finne en flink tatoveringsartist, og så be h*n komme med forslag. Fortell om noe dere har til felles, ting dere liker å gjøre etc. Synes det er orginalt og kult:)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Forslaget mitt er å la vær. Jeg vil også eeeegentlig gjøre noe sånt, men man har aldri garanti for at det varer, og jeg vil ikke da ha noe på min kropp som er 'hans' om du skjønner, selv om det ikke er ett hjerte eller navn, så kommer JEG alltid til å vite hva den står for.... Men hey, din kropp, ditt liv dine meninger å du er fri til å velge selv! Lykke til med motiv!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 En liten romantisk historie : Jeg var på ferie i tyrkia og skulle ta enda en tattoo på mitt faste tatoveringstudio. Da kom det inn et tyrkisk par (jenta hadde sjal over hodet og tydlig muslim) de spurte om de kunne få tatovere seg før meg (jeg hadde time, og ikke dem), det hastet for dem. Fordi de skulle tatovere på seg forlovelsesringene, de fikk ikke lov av foreldrene og gifte seg. Og derfor skulle de altså tatovere på seg evige ringer som ingen kunne ta ifra dem. Jeg sa de kunne gå før meg, og jeg fikk se resultatet etter de var ferdige, Nydelig ! Og veeeldig romantisk, litt typisk film Håper virkelig de ikke ble halshugget pga det de gjorde. Og håper de fikk gifte seg til slutt.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #8 Skrevet 29. desember 2009 Jenta ble vel mest sannsynlig steina ihjel, og det er vel delvis din skyld kanskje!;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå