Gå til innhold

Hvordan tolke dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått ut en stund med en fyr, vi har ikke hatt sex, fikk melding av ham i dag at han hadde drømt om meg i natt... men at vi elsket... jaha.. tenkte jeg.. så sa han han at man vet aldri drømmene kan bli sanne, og at han savnet meg osv. Jeg vet ikke hvordan jeg skulle tolke dette.. Kanskje han ville ta det nærmere neste steget eller noe siden vi har gått ut lenge sammen men bor ikke i samme by osv. Skal treffes om to-tre uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe å lure på? Han vil ha sex med deg... og begynner å bli ganske utålmodig. I og med at han liker deg godt og har respekt for deg fant han denne søte måten å fortelle det på..

Go for it!

Skrevet

Ok, synes det var søtt på en måte ja :-)

Svarte ham og sa håper det var en fin drøm, og han sa det var fantastisk og sa håpet på at vi ble sammen snart og drømmer ble sant.. hmm:)

HI

Skrevet

Det er ikke søtt, det er småkvalmt. Det må da kunne gå ann å innby til sex på en annen måte enn sørpete sms'r? Men for all del, kjør på!

Skrevet

Synes det var søtt jeg, heller en fyr som plutselig hopper på en..? Kanskje han var usikker på hvordan han skulle gå fram osv?

Skrevet

Hæ? mener dere at han kan bare være ute etter en ting?

hi

Skrevet

Han er selvfølgelig ute etter sex... men hvem er ikke ute etter sex med noen de er forelsket/glad i? Men det høres da ikke ut som han _bare_ er ute etter sex.. ... At man kan være ute etter sex uten å være forelsket/glad i noen er jo en annen sak...

Skrevet

hmm jeg håper virkelig han ikke bare tenker på KUN sex, litt lang vei å reise til meg bare for sex da...

Skrevet

Tror ikke han er ute etter en ting!

Skrevet

Ikke si det.... her var det en i bildet som reiste i nesten 6 timer for å få seg ett nummer for så å dra igjen. Mange slags rare typer..... Men han du treffer kan jo være en skikkelig mann da :)

Skrevet

skrekk og gru:(

Hvordan finner jeg ut om han er bare ute etter en ting da???

Kanskje noen knep?

hi

Skrevet

Man kan ikke vite om andre bare er ute etter sex! Man må bare følge magefølelsen sin, og våge å stole på den andre! Det er sånn gode kjærlighetsforhold oppstår... Man må våge å risikere å bli såret... Beklager, men sånn er det :-)

Lykke til (jeg har tro på denne mannen din)

Skrevet

hadde han bare vært ute etter sex ville han 1: funnet noen som han så oftere 2:Vært mer pågående tidligere 3:Mast mer om denne drømmen etter at han hadde fortalt om den i første omgang.

Når skal man få inn at MENN VIL HA SEX! De er koblet for å ha sex, så mye og ofte som mulig:p Og det er kun en kvinne de elsker som kan roe lysten, for da trenger de ikke å nedlegge så ofta for å vite at han har henne:)

Kjør på, det er da bare sex, verken ekteskap eller barn;) Bruk beskyttelse både du og han, p-piller beskytter ikke mot klamydia vettu:) og KOS DEG! Du skal se at dette vil du like mye som han, innerst inne;)

Skrevet

Ok, for han har sagt han liker meg kjempegodt allerede og sender mld hver dag, det er første gang han har tatt opp noe sånnt ble litt sjokkert, han vet at jeg er en som tar ting med ro og det er han også. Vi har bare kysset og alt har vi det så fint. Så jeg håper det blir like bra etter sexen når det skjer...

Takk for svar :)

Skrevet

fikk mld av ham igår kveld "drømm søtt om meg i natt da" .. hmm

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...