Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har prøvd i 2 måneder.. det er bare 6 dager siden mens sluttet. Å jeg har stikking helt nederst i magen, kanskje irritabelt faktisk. Siden det er ganske vondt/ekkelt.. Å vondt neders i ryggen på den ene siden bare .. Hva kan det være??
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 "Hva kan det være??" Det kan være alt mellom himmel og jord
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Hvis det er 6 dager siden mensen sluttet er du sannsynligvis ikke gravid...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Nja, si ikke det. Jeg hadde siste mens-dag på en torsdag. Hadde sex på lørdag og 5 uker etter, på en mandag, testet jeg positivt;)
thea - M har gull i gulping Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Ta en test om en ukes tid så finner du ut om du er gravid eller ikke.. Jeg ble gravid dagen etter siste mens-dag. Så selvfølgelig kan man bli gravid selvom det har kun gått noen få dager. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 Eggløsning? UVI? Jeg kjøpte en test på finn.no som kan taes opptil 6 dager før forventet mens. Jeg testet positivt 5 dager før mens:) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20044150 Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #8 Skrevet 28. desember 2009 SANNSYNLIGVIS ikke, nei! Tror dere de fleste kvinner har så korte eller ustabile sykluser at de blir gravide bare få dager etter at mensen er ferdig? Svaret er NEI! HI KAN være gravid, ja, men SANNSYNLIGVIS er hun det ikke! Herregud altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå