Trallllle Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Fikk med en drit stygg stellematte til stellekommoden min, og lurer på om noen vet hvor en kan få tak i et trekk som jeg kan tre utenpå denne?
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 hehe.. vet ikke ang slik trekk.. Har du spurt i butikken? Ellers går det jo an å bare kjøpe en ny, bare selve stellematten liksom. Min erfaring er at matten synes ikke særlig uansett, fordi jeg haddet et stort håndkle på, og et lite over der hvor rumpa er(så jeg kunne bytte ofte).
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/bade-stelle/frotetrekk-til-stellematte.html jeg kom tilfeldig over denne på nettet.. men jeg såg det også på babyshopp i sommer..
snuppe<3mai10 Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Den så veldig praktisk ut, tror jeg skal kjøpe sånn. Hadde ikke noe trekk til stellematten da gutten vår var baby, brukte bare et håndkle, men veldig praktisk med vaskbart trekk (kanskje kjøpe flere?).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå