Gå til innhold

Soppinfeksjon etter mye sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen hadde VELDIG mye sex i helgen hehe,og nå kjennes det ut som jeg begynner og få soppinfeksjon,er det pga at vi hadde så mye sex?

Eller?

Jeg får ikke ofte soppinfeksjon til vanlig ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det er vel teoretisk mulig at mye sex irriterer skjeden mer enn lite sex.. he he.. jeg mener, la oss si at mannen din bruker en såpe som du reagerer på, mens hvis dere bare har litt sex så klarer skjeden din å kompensere for denne reaksjonen... Hvis dere derimot er limt sammen i timesvis så blomstrer det kanskje opp en reaksjon? Eller? :-)

Skrevet

Sikker på at det ikke er uvi? Også kjent som "bryllupsreisesyken":)

Skrevet

Tror ikke det er uvi...

Vi hadde sex i mangen timer på lørdag,og begynte med litt svie i går på ettermiddagen etter en ny runde i sengen hehe....

Hi

Skrevet

Sopp pleier vel generelt å klø mer enn det svir..

Skrevet

Ja, man kan få soppinfeksjon av mye sex. Hvis han kommer inni deg, og slik jeg leser dette har det skjedd en del ganger, så kan det skape ubalanse i skjeden. Har skjedd meg flere ganger.

Jeg har vivag tabl til underlivet stående i tilfelle det blir mye elskov. Da er det bare å ta en slik før man sovner elle rmerker at ting ikke er som de skal være, så kan det rette seg selv uten at det blir en soppinfeksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...