Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 http://www.dagbladet.no/2009/12/28/nyheter/fodsel/danmark/9686447/
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Må jo være helt på vidda! At det er mulig!! irriterer meg at folk kan være så dumme... hvor feit er du ikke da.når du ikke ser at du er høygravid??
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 "Nana hadde ikke hatt menstruasjon de siste ni månedene..." Burde kanskje ringt en aldri så liten bjelle?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Tydelig at du ikke er særlig oppdatert, faktisk ikke alle som blir svære selv om de er gravide. Ikke alle som mister mensen heller. Utifra bilde så var ikke hu dame ufattelig tjukk heller, og har hørt MANGE sånne historier. Ei venninne av min beste venninne var til legen pga hun følte seg så dårlig, da fikk hun vite at hun hadde termin om tre uker, å hu er TYNN. Så ja, det er fullt mulig, man trenger hverken være tjukk eller dum. AT DET ER MULIG!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 "og legen mente det var pga stress".....!!! hva med å lese alt før man uttaler seg? Vet om endel som ikke har vært klar over at de har vært gravide. Hadde jeg ikke mista mensen og tatt en test når jeg var gravid første gang hadde jeg ikke merka det jeg heller. Og jeg er hverken dum eller tjukk. Ærlig talt, ta dere sammen
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Det er ikke alle som skjønner at 1)sex og 2)manglende menstruasjon i ni måneder har noen sammenheng med graviditet!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 Selv om legen sier noe så er det fullt mulig å tenke selv. Mister man mensen i 9mnd, har vondt i magen osv. så kan det være et tegn på at "something is fishy in Denmark"
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #9 Skrevet 28. desember 2009 Jeg FATTER virkelig ikke at noen kan ha så ukompliserte svangerskap! Her er det ALT av symptomer, inkludert de artige HORMONENE som gjør utslag i sinneutbrudd og gråtetokter om hverandre. Jeg FATTER det bare ikke! Argh, skulle gjerne bare "whoops, i did it again" og så plutselig fått en baby i stedet for dette forb%&"a tullet!!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #10 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har en bekjent som opplevde dette. Hun var riktignok litt overvektig, men på ingen måte dum. Hun har pcos, mensen kanskje et par ganger i året og reagerte dermed ikke på at den uteble. Hun hadde masse plager, gikk til lege og fikk vanndriende midler, sjekket det ene og det andre. Men tydeligvis ikke hcg-nivået i blodet.... Trodde hun skulle dø da fødselssmertene satte inn, og ble meget overrasket da legen sa hun skulle føde...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #11 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har en bekjent som gikk i de samme olabuksene som før helt til terminen. Hun hadde en øøøørliten kul på magen, men ingen som så henne ville gjette at hun bar på en 3,5 kilos baby. Hun var lei seg for det hun, men det viser jo bare at det er mulig å være gravid uten at det synes. Jeg har også en kollega som ikke ante at hun var gravid før i 6. mnd, med nr 3! Og hun er smart, oppegående og tynn som et siv...
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #12 Skrevet 28. desember 2009 Man trenger ikke å være dum for å ha et svangerskap med svært få symptomer, og hun hadde jo faktisk oppsøkt lege...
Tweak Skrevet 28. desember 2009 #13 Skrevet 28. desember 2009 Jeg er fødeklar og kan fremdeles trekke inn magen såpass at det bare ser ut som en litt overvektig mage. Så dersom jeg hadde hatt kvapsete og lubben mage før graviditeten så hadde jeg sikkert kunnet lurt mange. Har få symptomer også, og om noen ikke planlegger graviditet og ikke har mer symptomer enn meg nå, så kan jeg forstå at de kobler det til helt andre ting og ikke graviditet. MEN magen min hopper noe voldsomt da, og det stikker en fot eller to ut under ribbeina i ny og ne. :-D Akkurat DET er vanskelig å bortforklare, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå