Gå til innhold

Hva fyller dere ventetiden med?


Gumman :-)

Anbefalte innlegg

Jeg synes dagene er i ferd med å bli veeeeeeeeldig lange!!!! (hadde ikke trodd dette skulle bli et problem i jula, men blir så fort sliten i de store selskapene, så har droppet mange planer). Dessuten er jo jula snart ferdig, og da regner jeg med dagene blir enda lengre.

 

Noen som har gode tips til hva man kan fylle dagene med mens vi venter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strikke, lese, sy, slappe av, surfe på nettet, skrive dagbok til den lille som skal komme, lage mat, gå tur, bestille massasje hos nærmeste frisør..

Jeg starter permisjon i dag og gleeeder meg til alle disse tingene:-)

Når har du termin?

 

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 8.januar. Føles så uendelig lenge til!

 

Er ute og går tur med hunden hver dag, men turene har blitt kortere da.

Ellers er jeg i ferd med å bli rimelig lei av både lesestoff og internett-surfing, og håndarbeid kan jeg rett og slett ikke (desverre).

 

Håper du får til å kose deg med "tidsfordrivet" i alle fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du orker å stå litt på kjøkkenet, er mitt tips å bake, eksperimentere med ting du ikke har tid til å lage ellers og lage middager som du kan fryse ned og kjapt varme opp den første tiden når du kommer sliten hjem igjen fra sykehuset. Alt dette hvis du liker å lage mat, da. :) Jeg har fått dette tipset selv og har ikke helt satt igang med produksjonen, men jeg liker å lage mat, så hvis lykkeliten drøyer med ankomst, blir muligens frysern litt fullere i løpet av de nærmeste dagene.

 

Ellers føler jeg mye på det med "reir-instinktet", nesten litt komisk. Jeg vil liksom ha alle ting i orden, så jeg pusler litt her og der med rydding og ordning og vasking av klær og vil gjerne at alt skal være i orden og klart i tilfelle vi må avgårde til sykehuset i en fei og spesielt hvis det i etterkant kommer familie og venner på besøk.

 

Jeg tror også jeg skal ta meg en tur til frisøren og ellers ordne noen sånne ting som er enkelt å få gjort nå mens man ikke må ha med vogn og baby og alt må planlegges mer omstendlig...

 

Kos deg i ventetiden. Håper du finner på noe du liker å holde på med som gir deg inspirsasjon og energi frem mot fødselen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...