Gå til innhold

Vogn og bilstol...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt emmaljung edge duo kombi (trur jeg det var), å da lurer jeg på er det bilstoler som passer til understellet på vogna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Emmaljunga bilsete passer til understellet på vogna, men ingen andre bilseter (ifølge den butikken jeg spurte på). Kjøpte annen vogn og annet bilsete da jeg ikke har sett noen tester på emmaljungasetene (den strøk i en test fordi testpersonalet benyttet gammel basemodell til ny setemodell ifølge butikken jeg var i).

Skrevet

Jeg har kjøpt samme vogn som deg, med sportsunderstell. men har valgt å kjøpe et annet bilsete, siden Emmajunga dessverre kom dårlig ut i test av bilseter....

Skrevet

ja, da tror jeg valget blir ganske enkelt. ikke emmaljunga bilstol med andre ord! takk for hjelpa! :)

Skrevet

Jeg har samme vogn som deg men skal ha MaxiCosi sete siden de er best i test, I testen jeg så var BeSafe sete dårligst.

Skrevet

I en av de siste testene kom emmaljungasetene veldig dårlig ut, og ble sett på som livsfarlig...

Skrevet

Emmaljungasetene gjorde det ikke ille i testen når de var festet med bilbeltet. Det var bilstolen i kombinasjon med basen som strøk, og det er dårligste resultat som blir stående i slike tester. Grunnen til dette, mener jeg å huske, var at støttebeinet på basen knakk. Dette har Emmaljunga nå utbedret, så det skal ikke være noe problem med de nye modellene, men jeg ville absolutt ikke kjøpt brukt base!

Vi har emmaljungasete uten base og har vært kjempefornøyde. Det er skikkelig godt å kunne løfte den sovende babyen over på vognunderstellet uten vekking og hyl! :) Men selvsagt litt tungvindt å måtte vikle bilbelte av og på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...