Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Fra min svigerfammilie får vi alltid gaver hvor det står for eksempel "til tante x fra Emilie", der Emilie er tre år og helt klart ikke har noe forhold til denne gaven. Jeg takker konsekvent bare den som står på kortet, ikke foreldrene. Hvordan gjør dere andre det med takking for gaver "fra barna"?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Gjør du det for å demonstrere mener du? Jeg takker dem som (underforstått eller ikke) gir gaven!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Man skjønner jo at gaven er fra hele familien, og å bare takke barnet for gaven virker litt demonstrativt, synes jeg.
Tante Blås Squaw Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Er det et problem? Vi gir hverandre gaver fra unger og katter, går så bra atte )
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Her gis det gaver fra husmusa i morellveien, smånissene i lia osv osv... Er vel bare koselig det?
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Fikk gave til mageværingen fra hunden til tante & onkel. Kanskje jeg får ta med magen slik at mageværingen kan takke hunden for gaven? hehe;)
Tante Blås Squaw Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 Gubben ordna med gave fra bebbisen i magen til meg, ble helt rørt, jeg )
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #10 Skrevet 28. desember 2009 Kanskje den foretaksomme babyen strakk ut armen av magen, og dro kortet sitt mens du stod intetanende på kjøpesenteret? Mange ting som er mulige, vet du :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. desember 2009 #11 Skrevet 28. desember 2009 Gaver som barna har laget takker jeg for med en gang. Ellers så sier jeg bare takk litt høyt og kanskje gir et blikk til dem som har gitt den. Da hadde det vært barnet om det sto fra den. Etter gaveutdeling takker jeg for gavene, ramser ikke opp hva jeg takker for. Vi har også alltid gitt gaver fra kattene og hundene osv. Det er jo bare for moroskyld =)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #12 Skrevet 28. desember 2009 Jeg takker den det står på kortet. I år viste ingen av ungene hva de gav sin far, utenom de gavene de selv hadde laget. (gav opp å ta de med til byen i fjor, helt umulig. Men nå lager de ting på skolen, så ting jeg ordner fra de er som oftes ting som trengs)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå