Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Sniker innom fra 1.trimester jeg ... I hvilken uke fikk dere vite kjønn? Og hvor sikkert var det da? ( For dere som ville vite kjønn da.) Skal på UL neste uke, rett før 12 fullgåtte uker. Lurer på om det er noen som helst mulighet for å få vite kjønn allerede nå? Takker for alle svar!
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Var på ul i uke 19 og fikk vite, med ca.80% sikkerhet, at det er en jente. De sa på sykehuset at de aldri kan si 100% med jenter, men jeg regner med at det blir en jente og så får vi se når h*n kommer ut;)
Ccathrine Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har vært på 5 UL og først i uke 20+5 fikk jeg vite at jeg venter en gutt. Jordmoren var 95% sikker, hun sa at de aldri kan si 100%, men vi så godt at navlestrengen gikk oppover bryste til lille gutt, så vi er sikkre:)
januar mamma 2011 Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Jeg var på ul 23/12. -Var da 14 uker på vei men kunne ikke si noe om kjønn desverre.
snuppe<3mai10 Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Jeg var på ul da jeg var nesten 12 uker, og da gjettet jordmor at det ble gutt ut i fra vinkelen (ellers ser jo både gutter og jenter like ut på dette tidspunktet). Ho hadde nettopp vært på kurs om dette, men ba oss ta det med en klype salt. På ordinær ul lille julaften fikk vi vite at det var jente, jordmor var helt sikker Så jeg ville ikke stolt på det hvis dere får beskjed om kjønn så tidlig.
MammaMø med to små Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Jeg var på UL da jeg var 18+4.. etter mye om og men fikk vi vite at det var gutt:) lillegutten var ikke så villig til å vise seg frem:) men JM var helt sikker på at det var gutt i magen:) satser på å ikke få en kjempe overraskelse på 3d UL om 5 uker:P
odin123 Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 jeg var på ultralyd når jeg var 14+1 og jordmoren var veldig sikker på at det var jente, men jeg klarte ikke stole helt på det. så var jeg på ny ultralyd når jeg var 18+3 og då var det en anner jordmor og hun såg og jente, så ja det går ann og se det tiligt, men då må og den i magen ligge bra til men masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå