Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Jeg ammer min på 22 mnd flere ganger om dagen og lurer på hvor mye energi det faktis tar av meg for å si det sånn. Dvs jeg lurer på om det kan gjøre at jeg blir fortere trøtt og slapp enn vanlig.? Noen som fikk merkbart mer energi etter ammeslutt?
The Bad Gal Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Hun valgte selv å slutte da hun var 21 mnd, merket absolutt ingen forskjell på energinivået, men var gravid(er fortsatt, men fødeklar nå) da jeg amma, og plaga med ekstrem svangerskapskvalme, trøtthet, lite jern m.m, så ikke så rart. Dersom du spiser tilstrekkelig og får i deg rett næring skal ikke amming tappe deg for energi. Be fastlegen din måle blodprosenten/jernnivået og sjekke om du har b-vitaminmangel, kan være så enkelt som det, bare.
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Eg fekk i alle fall ikkje opp jernlagrene mine før eg slutta å amme, til tross for at eg hadde gumla jerntablettar i ca 5 mnd før ammeslutt. Lave jernlagre gjer deg heilt klart trøtt, sliten og giddalaus. Med bedre jernlagre sovnar eg ikkje momentant det sekundet mannen kjem heim frå jobb lenger )
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 ammet til han ar 19 mnd... merket ikke noe forskjell på kroppen da...men gjorde det veldig godt di første mnd jeg ammet...kunne sovne sittende på en stol m ungen fast i puppen...men gikk over etter hvert=)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Hun ammes knapt en gang i døgnet og jeg tviler på at det egentlig er rare melkeskvetten hun får i seg nå. 20 mnd. Men siden vi ikke har slutta helt og jeg er gravid vet jeg ikke. Så dytt
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Nix. Ammet 23 måneder, og merket ingen forskjell da jeg sluttet. Like slapp som alltid, desverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå