Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 jeg var ikke helt alene da, har babien min her, men hun snakker jo ikke. skal være alene en uke til. alle er hos familie eller vennene sine. det var visst ikke plass til meg noe sted. har ikke egen familie. så kjedelig, så trist...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Ikke nå, men har vært helt alene før. Har du ingen familie i det hele tatt? Hørtes trist ut.. Julen kan bli lang og kjedelig når en er alene, men nå er det snart over og folk er drittlei familien og kommer løpende til venner i stedet:)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Trist,en vet du det er mange som har det sånn,og de går til frelsesarmeen og der møter de mange som er ensomme. Dem driver ikke med kristen prat.Dem dekker på med mat osv du betaler litt men ikke mye. Var litt trist at ingen hadde plass til deg liksom ,venninner osv har du ingen ?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 nei, ingen familie. har vøkst opp på ungdomshjem. hva gjorde du de julene du var alene?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Jeg hadde ingen barn da, så jeg jobbet de juledagene jeg kunne. Jeg har litt familie, så det er overhodet ikke synd på meg, men jeg hadde ikke råd til å reise hjem i julen. Det ble stusselige greier, man lager jo ikke julemiddag bare til seg selv.. i hvert fall gjorde ikke jeg det.. Det ble lange dager og jeg var glad da det var over. Tror knapt jeg fikk en eneste telefon hele julen, alle var jo opptatt med sitt. Mener jeg gikk noen turer og så mest på tv. Er jo iallefall mye koselig på tv i julen. Men i ettertid tenker jeg på dette og er veldig takknemlig for den familien jeg har nå. Slik vil nok du også tenke om noen år. Ting endrer seg, og du vil bli dobbelt takknemlig for det du har senere.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Neimen i all verden! Var du og gullet alene julaften også? Hva med farens familie? Eller venner? Vi ville gjerne hatt dere her
Gjest H to the Izzo Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 Ja, men jeg syntes det var helt herlig! Det er synd at du var ufrivillig alene.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #8 Skrevet 28. desember 2009 Jeg var ikke alene i år, men jeg har vært alene flere julaftener enn jeg har vært sammen med noen, så vet godt hvordan det er Satt også alene på julaften da jenta mi var 3 mnd. Det var vel den tøffeste av de alle. Jeg har familie men de feirer ikke jul, og de reiser alltid bort på den tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå