Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har ventet i over to uker nå. Varene fra strawberrynet kommer jo med EN GANG Noen med erfaring på området?
dolly29 Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Det tar iallefall ikke 2uker!! Max en uke pleide jeg å vente (best ikke der fra nå), men det er julemnd. og det er nok derfor
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 bestilt der jeg og shampo og balsam for 14 dager siden men ikke fått noe.Men kan være pga jula og mye pakker som skal ut før høytider .
tante grusom master of law Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Lookfantastic er den siden som bruker lengst tid på å få ut varene. har alltid tatt lang tid når jeg bestiller derfra, ca to uker. Og det tar sikkert enda lenger tid nå i julen. Feelunique.com har stort sett samme utvalg som lookfantastic, men de er litt mer effektive og så er det gratis frakt der også Strawberrynet er dog kjappest...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Det har tatt alt fra 1-3 uker...
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Jeg besiller regelmessig fra Lookfantastic og det tar alltid 2-3 uker. De var ganske raske for noen år siden, men de siste to årene har det tatt minimum to uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå