Gå til innhold

Noen som har erfaringer med maxi-cosi her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom Barnashus i dag, og tittet på vogner. Falt litt for Maxi-Cosi voga. Noen som har erfaringer med den vogna her?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har brukt min quinny av maxi-cosi til mine to, jeg skal bruke den til han som kommer oxo. jeg har bilsete oxo i samme merket,kan da bruke det til vogna. jeg synes det er ei kjmpepraktisk vogn. kjempefornøyd.

;-)

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med den annet enn at jeg har prøvd venninnen min sin. Jeg ville egentlig ha den, men har måttet kjøpe brukt pga økonomi, og fikk ikke tak i den. Så har kjøpt en MB til rundt 4000, så ergrelsen var stor i dag da jeg så maxi cosi på salg!!!!

Skrevet

Hei

Et vennepar har Maxi cosi. De var veldig fornøyd med den som bagvogn, men ikke som sportsvogn da den var veldig åpen og lite lun. De byttet til TFK da barnet var stort nok for sportsvogn og de er veldig godt fornøyd med den, noe som gjorde at vi og kjøpte TFK (bag + sport). Vennene våre kommer til å bruke Maxi cosi-vogna som bagvogn til nestemann.

Skrevet

Jeg har kjøpt den i dag på Barnas Hus til 3999 inkl bag, kjempefornøyd. Og i januar kommer bilsetet med isofixbase på salg til ca 2700 (1000 kr avslag).

Vi har en liten bil, Toyota Yaris, og fikk understellet inn i bagasjerommet uten å slå det helt sammen, og uten å legge ned seter eller skyve seteraden frem, så er bare superfornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...