Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 har et ringsjal,men barnet ligger veldig løst i det,så tenkte kanskje at et annet slags sjal/maitai (eller hva det heter!) eller evt noe annet hadde vært greit å prøve.og hvor får man tak i slike uten å måtte betale 700 kr for det? jeg syr IKKE selv..!
Tweak Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Jeg bestilte meg et sjal på www.sleepywrap.com, akkurat da var det et tiblud som gjorde at jeg kom under tollgrensa også :-D Har jo ikke brukt det enda da... Går rundt fødeklar jeg! :-) Ellers er vel tettinntil.no den mest omtalte og sikkert den beste bære-siden i norge. Kanskje du kan kjøpe stoff og noen kan sy for deg mot betaling? Et bæresjal et jo egentlig bare et langt tøystykke så det er ikke mye å sy... En mei tai er mer arbeid. Lurer på om jeg skal sy meg en mei tai selv i løpet av våren eller om jeg skal kjøpe en. Stoff koster jo litt også...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Vil anbefale deg å gå inn på tettinntil.no og se om det er noe bæretreff i nærheten av deg, så kan du få prøve ut litt forskjellig før du kjøper.. kan jo og se om du finner noe på finn.no.. elastisk bæresjal er iallefall supert til babyer! så jeg går bare og venter på bæretreff sånn at jeg finner ut hva det neste jeg vil ha er,, litt lyst på manduca eller meitai, men vil prøve først siden det er ganske dyrt..
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Kor gamalt er barnet? Mi erfaring er at elastisk sjal er suverent til nyfødde/små babyar. Brukte mitt til lille var 9-10 mnd. Deretter gjekk eg over til formsydd/ergo, og bar då på ryggen. Kjøpte Moby wrap frå www.lotusbarn.no, kosta rundt 400 meiner eg å hugse, men det er 2 1/2 år sidan.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 jeg har et vevd bæresjal. koster endel, men kan også brukes fra nyfødt til barnet er så tungt at DU ikke klarer bære mer. de elastiske sjalene kan bli litt "slapp i fisken" etter ei stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå