Gå til innhold

Hva ble barna deres mest glad for til jul da?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her var baby born dukken og Brio dukkevognen som jenta vår på snart 2,5 år fikk den største suksessen:-)

5-åringen vår fikk masse flott, men det virker som om favorittene var Greven av Grals borg med diverse Sabeltann-figurer og verktøyskassen med skikkelig verktøy som han fikk hos morfar som han skal bruke sammen med ham når de skal "jobbe" sammen;-)

JEG ble mest glad for alle de flotte ullklærne de fikk;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa er glad for ganske mye virker det som.. Både trommesett, keyboard og sminkebord har vært flittig i bruk:-)

Jeg ble fornøyd med mange nye fine klær...

Lille frøken er 2,5 år:-)

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Han på 2 år og 3 mnd ble mest glad for tilbehøret til rorri verkstedet han fikk av oss, altså småbilene vi kjøpte i tillegg. Men verkstedet er litt spennende...Bilene sover han med om natten.

Skrevet

3-åringen vår er nok mest fornøyd med de nye rosa skiene sine, Gikk sikkert flere kilometer inni stuen med dem på julaften.

Bortsett fra det er hun stooorfornøyd med en prinsesse-lommelykt til 79 kroner fra Rema1000 (som hun har mast om de siste 3 mnd) :D

Skrevet

å få være masse sammen med familien sin og få dra til bergen og besøke venninnen sin.

jeg vet ikke hvem at de to som står høyest, men begge betyr mye for han. han blir jo glad for gavene under treet også, men han er nok ikke en sånn gaveperson

Skrevet

Mini på 2,5 ble veldig glad for DUPLO frakt flyet sitt. Mens 5 åringen ble mest glad for LEGO politi helikopteret

Skrevet

Magnettavler med farger til begge.

Garasjehus til småbiler til lillebror selv om de begge leker flittig med det.

Hello kitty dukkevogn til storesøster.

Endelig en fin rosa vogn til jenta mi fra mormor =D =D

Skrevet

Minstemann duplo :) Eldstemann ben 10 flexi trax

Skrevet

Eldtemann her fikk også den flexi trax banen - rett før jul da, til bursdagen - ikke Ben10, men Spiderman - stoooor suksess:-)

Skrevet

5 år (snart) ønsket seg Nintendo DS, "alle" har jo det. Nå er jeg hekta på Super Mario, haha!

Men hun var så søt, for første pakket hun åpnet var DS spill, så sa min far som hadde kjøpt Ds: "hva skal du med spill da tro, du som ikke har Ds?"

Så svarte snuppa mi: "Da får jeg ønske meg DS neste jul da morfar"

Skrevet

Storesøster på 4 jublet da hun åpnet pakken med batman-drakt (med innsydde muskler i) og hun kastet av seg finklærne og tok den på seg med en gang. 1.juledag var det ikke snakk om at hun skulle ha på seg noe annet. =) Ikke ei typsik rosa-jente hun, selv om hun elsker å pynte seg også.

Twistbilen som hun fikk har også vært flittig brukt. Hun fyker rundt i huset med den. Blir kjekt når hun kan bruke den utendørs tror jeg.

Lillesøster på 4 mnd bryr seg naturlig nok ikke noe om gavene hun fikk, men jeg ble veldig glad for alle de fine ullklærne hun fikk. Blant annet flere gode nattdresser i ull som er gode å bruke nå når det er så kaldt.

Skrevet

Hun blei faktisk like glad for alt hun fikk, herlig :) Hadde egentlig ikke forventa det av ei på 4 1/2.

Skrevet

vår datter på snart 6 år ble mest glad for alle klærne hun fikk.. elsker klær.. ble selvfølgelig glad i alt det andre hun fikk også :D

Skrevet

Eldste var nok mest glad for sykkelen han fikk, mellomste var nok kattungen et hoeyepunkt, mens mini paa 16 mnd tror jeg egentlig ikke brydde seg om verken det ene eller det andre - han leker kun med ball uansett.

Skrevet

Jenta på 11 ble overlykkelig da hun fikk stall til hestefigurene hun samler på.

Minsten på nesten 3 satte mest pris på Mikke Mus Klubbhuset.

Skrevet

snuppa på 3 ble mest glad for pony slottet sitt og lillebror ble mest glad for gravemaskinen sin

Skrevet

5 åringen ble mest glad for en rull med teip og et kamera og yngste på 3 likte best en badeand.

Skrevet

Har unger i litt forskjellig alder, men...

- De to eldste på 16 og 17 ble mest glad for klær, og masse penger!! De har shoppet litt i dag ja ;)

- Han på 10 ble mest glad for Ipoden

- Hun på 12 - Sims - spill + penger, hun sparer til PC, og nå har hun nok ;) Venter bare på januarsalget nå ;)

Minste på 5 var glad for alt hun ;) Var så artig når hun åpnet gaver - for hver eneste gang sa hun : " Åhh, akkurat det jeg ønsket meg ;))

Men - det som falt mest i smak var nok en tvilling-dukkevogn, med tvillingdukker! I dag har hun byttet et par gaver hun fikk 2 av - og kjøpt køyeseng til dukkene :))

Skrevet

Treåringen gikk helt av skaftet da han fikk "Harry knøl" bilen.

Og da han pakket opp den ene Mac etter den andre trodde jeg ungen skulle gå i bakken,haha...

Fikk det på film og det ble et minne for livet for å si det sånn.

(biler fra Cars til dere som ikke vet)

Eldste fikk Super Mario (gode gamle) til Wii med en ekstra kontroll.

Så nå kan to spille samtidig.Så her i huset er mor,far og sønn helt hekta ;)

Og slalom utstyr til hele familien.....Jeg ble kanskje ikke veldig happy for det,for jeg er nemlig ikke veldig go i bakken og mer redd enn jeg syntes det er gøy.Men ingen valg på a mor nå nei??!!

Skrevet

Flexi Trax (Rally)

Og verktøybilen, går an å skru av hjul og lign på.

:o)

De lekene han fikk, så da.. =)

Skrevet

4årinhen ble strålende fornøyd over Hello Kitty duplo.

7åringen ble fornøyd over vekkerklokka (den var kjempe stilig)

8 åringen Playmo

12åringen en koffert.

Men alle har fått masse brettspill, og det har vi og skal vi kose oss med. Alle i huset har fått spilldilla.

Jeg ble mest glad for en t-lysestaket 4åringen har laget, selv om jeg fikk den før jul. Hun hadde ikke tid til å vente med at jeg skulle åpne den på julaften.

Også kommer de hjemmestrikkede tøflene fra mamma på 2plass.

Min mann ble godt fornøyd med sin dremmel.

Skrevet

Leah(2 år) ble kanskje aller mest glad for sandalene som julenissen kom med..hun har lånt sandaler av ei av jentene hos dagmamman i flere mnd nå og sa rett før jul at nissen kom til å kjøpe sandaler til henne, så da måtte vi jo ordne det da :)

Skrevet

Det må ha vært Fiffi tekannehus, radiostyrt bil, tegnepult i barnestørelse og en klokke til å ha på hånden:)

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Hårpynt! hehe..det var det som fenget mest,hårstrikker,hårbøyle osv..hun elsker det...3år:)

den minste likte vel best drømmehagen figurene og noen leker med lyd i tror jeg...1år...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...