Gjest Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Gjorde noen innkjøp i dag og hadde Chicco ammeinnlegg på lista mi, fordi disse brukte jeg sist gang og jeg synes de var supergode. Men de hadde dem ikke lenger på Apotek 1. Kjøpte Medela ammeinnlegg og håper disse er like gode. Prøvde Natusan sine sist gang og de var så ekle og loete. Noen som vet hvor de selger Chicco sine nå?
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Medela sine er gode, men liker også Chicco sine best. Har heller ikke sett dem på en stund, men skal gi et pip om jeg kommer over dem
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Tar en liten sniktitt inn fra 2.trimester. Jeg brukte også chicco sine sist. Men de sluttet å selge dem på apoteket pga at det skulle være noe tilsatt i dem, som apoteket mente de ikke kunne stå inne for.. eller noe slikt.. Jeg fant de helt tilfeldig på barnas hus litt senere. Kanskje de har de enda? Chicco sine var hvertfall veldig mye bedre enn Avent sine. Likte ikke Medela sine så veldig, men de var bedre enn mange andre. Da jeg ikke hadde så ekstremt mye spreng og melk som rant lenger, var faktisk Coop sine kjempegode! Lykke til i jakten:)
Lillevenn33 Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har også vært på let etter Chicco sine, brukte dem hele tiden. Men har en liten mistanke om at de ikke er å få tak i lenger...Kjøpte Avent sine som er like store, bare litt stivere enn Chicco sine. Vet ikke hvor bra de er, men det får vi se. https://www.bootsapotek.no/butikk/s/products/view.html?p=509829&ref=search
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 de har de også på simo barnevognservice butikkene, har vært der p kjøpt meg en del pakker:)
pea-in-the-pod Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Sverget også til chicco ammeinnlegg sist, og ble helt fortvilt da jeg hørte at ingen apotek førte de lenger. Fikk et tips om www.apotekhjem.no og der har de Bestilte for 3mnd for et par uker siden, og et bare et par dager etterpå kom de i posten http://www.apotekhjem.no/Nettbutikk/display.aspx?menuid=104&prodid=43225
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 chiccos ammeinlegg skal visst ut av produksjon. fikk de to siste pakkene på apoteket her. har surfa på ebay men ikke å oppdrive. fins ennå på apotekhjem.
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #8 Skrevet 28. desember 2009 Hm, får håpe Medela sine er like gode siden jeg får de på det lokale apoteket. Hvis ikke kan jeg se meg etter noen vaskbare kanskje:)
MillaCamilla Skrevet 28. desember 2009 #9 Skrevet 28. desember 2009 Hei De selger Chicco ammeinnlegg på Katies babyshop i Strømstad om du bor i østlandsområdet:)
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #10 Skrevet 28. desember 2009 Fås på barnas hus, eller apotekhjem.no Ellers har jeg en pakke liggende jeg kan sende deg hvis du betaler porto, bare send pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå