Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Er 6+1 og var på do i sted og ut kom en stor slim klump. Helt blank, og ikke noe blod. Vet jeg høres hysterisk ut nå, men vi har strevet slik med å få til denne lille. Er det normalt, eller kan det være starten på en SA???
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Nei det er nok ikke farlig. Sekretet i skjeden kan klumpe seg slik, alt etter hvor mye hormoner som er i kroppen, og man får mer sekret når man er gravid. Så så lenge du føler deg bra, det ikke kommer blor og du ikke har vondt, må du ikke gå rundt å være nærvøs! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har hatt sa og da blødde jeg lenge(mange dager) før det kom blodige klumper ut. Har ikke hørt om at sa starter på denne måten -men jeg er ingen ekspert.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 og det er sant som hun over sier at en har mye utflod når en er gravid og dette kan godt komme i store mengder.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Takk, jenter ble litt roligere nå. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå