Gå til innhold

Sliter med ekstremt svette under armene, ingen deoderanter har effekt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvd en som heter Cosmo fra apoteket, og den er veldig sterk. Hvis jeg tar den på etter jeg har shavet blir jeg rød og hoven i flere dager og må gå med armene ut. Dette er i perioder, og nå er jeg klissvåt under armene :( Går kun i store tskjorter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde samme problemet helt til jeg kom over stop24 fra apoteket.

Skrevet

Biotherm sin. Den med turkis/grønn lokk.

Skrevet

Kjøp den med grønn etikett og hvit kork (som jeg ikke husker hva heter) og IKKE bruk den etter at du har shavet deg!!! Du må la det gå et par dager fra shaving, og du må være helt tørr under armene.

Jeg var akkurat som deg, og prøvde ALT! Nå bruker jeg denne 1-2 ganger i uka (noen ganger mye mindre) og problemet er borte...

Skrevet

Tror du sikter til apotekets aluminums klorid 20%? Jeg prøvde virkelig alt, og kom over denne da jeg var 22 år, den var det eneste som alltid virket. og etter noen måneders bruk var jeg faktisk kvitt problemet. Jeg er i dag 27 år og har ikke laget en svettering siden:-)

Du må foresten spørre om å få denne, de har den oftest ikke fremme.

Skrevet

Du må aldri ta på deodorant rett etter at du har barbert deg! Barber deg om kvelden, så får du heller ta en dusj morningen etter dersom du har svaettet mye i løpet av natten.

Jeg kan anbefalen Spin og særlig Mitchun(?). de har forresten sånne pads til å klebe under ermen på klærne. kanskje du kan bruke det i tilegg til deo?

I tilegg bør du høre med legen din. For det går an å operere hvis problemet er veldig stort.

Skrevet

15:52

hva heter deo'en da? jeg trenger navn på deoene! :)

(samme som tannskyllet du må spørre om da?)

hi

Skrevet

Har du vurdert injeksjoner med Botox?

Det virker!

Skrevet

Nei "så" ille er det ikke at jeg tar plastikk kiurgi. Det er i perioder hvor "ingenting" hjelper, mye vått og lite eller ingen lukt. Så da er det bedre og billigere for helsen å kjøpe en litt dyrere deodorant.

Skrevet

Da vil jeg anbefale stop24 fra apoteket som en annen over her!

Skrevet

Anbefaler Aluminiumsklorid! Det virker kjempebra, men ikke barber deg før du bruker det!

Tas på om kvelden før du legger deg, og vaskes bort neste morgen!

Kan bli litt rød og svir litt under armene, men da smører du med vanlig sinksalve ;)

Skrevet

Jeg har samme problem og løsningen for meg ble aluminumklodrid fra apoteket.

Som de andre nevner er det viktig at du følger bruksanvisningen nøye og ikke barberer deg samme dag som du skal bruke den.

Jeg påfører den på kvelden i tynt lag og vasker den av morgenen etter. Bruker den 2 ganger i uken. Har overhodet ingen svette lenger og kan bruke alle typer klær. Deilig!!! Skulle ønske jeg hadde funnet den før!

Skrevet

Aluminiumsklorid fra apoteket! Jeg trenger ikke bruke den annenhver uke engang, det vanlige er visst et par ganger i uka. Du må kanskje spørre etter den. Den er veldig sterk, så ikke sov med det fineste nattøyet, det setter merker. Kan absolutt anbefales:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...