Nine:) Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Jippi! Men det går fryktelig tregt denne gangen her syns jeg...... tiden snegler seg avsted... hehe trodde ikke en graviditet kunne være sååå lang:)) Det er jo nok å henge fingrene i til daglig, med jobb, stort hus, hjem og to barn, så jeg skjønner ikke hvorfor bare detta går sent, når alt annet går fort.... hmm merkelige greier.. Gleder meg til å trille turer med den røde vogna og kanskje få tilbake litt energi igjen;)
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 101 dager igjen. Synes kanskje dette går litt fort.
Nine:) Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2009 Hehe, nei det går aldeles ikke fort;) Kanskje hvis vi hadde vært midt i noe oppussings prosjekt eller noe så.... men her bare lengtes det etter en velfungerende kropp igjen;) Så lenge man er i fin form er det jo veldig koselig å gå gravid da:)) Husker jeg savnet sparkene i magen litt etter at forrige var født.. hehe
DK+2 Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Har 94 dager igjen og syns det har gått kjempefort! Dette er mitt andre svangerskap Savnet veldig å gå gravid, så jeg nyter det, for jeg vet jeg kommer til å savne magen og livet i den etterpå! Dessverre har jeg mye mere plager og alt er tyngre denne gangen, men skal ikke klage for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå