Gå til innhold

Hva var det flotteste/beste dere fikk til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her fikk jeg så (altfor) mye at det er vanskelig å velge en ting...så det blir delt førsteplass for Bergans jakke + bukse som jeg fikk fra mannen - det hadde er virkelig bruk for og det har blitt brukt endel allerede:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gode uteklær er topp, høres ut som en kjempegave!

Alle gavene jeg fikk var full klaff. Jeg ble så glad og overrasket over de særdeles generøse gavene. Fikk fullt servise fra Rosendahl, Grand Cru, til å dekke til 6 personer. 3 brettspill og en ring som jeg i det stille har ønsket meg i flere år i hvitt gull.

Skrevet

Hvite Timbmerland støvletter

Skrevet

Ja, det var helt topp! Har egentlig aldri hatt skikkelige uteklær og jeg er mye ute med ungene hele året, og da er det godt å være skikkelig kledt;-)

Mye flott du fikk da! Rosendahl-serien er knallflott og vi skal begynne å samle på den når vi får bygget hus. Vi har omtrent alt annet i den serien, men mangler serviset.

Jeg fikk også masse annet flott, mannen kjøper stort sett alt på ønskelisten, han har visst ikke skjønt konseptet, he he....så jeg må nesten passe på at jeg ikke skriver opp for mye på den til ham, for da blir jeg helt flau;-/ Fikk også tynn Bergans treningsjakke, Dyrberg Kern smykke, sånn dings til å feste iPoden rundt armen når man trener og et stort flott smykkeskrin av ham. Av mamma og pappa fikk jeg penger og gavekort, og det er også helt supert å få syns jeg - vet mange ikke liker sånne julegaver, men de visste hva jeg trengte mest;-) Fikk også et smykkeskrin av dem, men det skal datteren min få.

Skrevet

Den beste gaven er nok iphone fra gubben =))

Nestbest er ny stor bunad sølje =))

Skrevet

Ny lommebok. Den andre hadde vært ødelagt i over ett år, og har bare brukt en sånn pung med ett rom, så det har vært helt kaos.. Den nye lommeboken var julegave fra bestevenninna mi (den forrige som ble ødelagt fikk jeg også av henne for nesten 10 år siden), og jeg plukket den ut selv da vi to var i London uka før jul:)

Ble også veldig glad for et innrammet bilde av nevøen min. Ellers skal mannen og jeg på tur i januar, det var julegaven til hverandre, og det gleder jeg meg veldig til:-)

Skrevet

Soppkurv, stor stekepanne, hjemmestrikkede pulsvanter og krumkakejern:)

Skrevet

Det aller beste var et kjede, et armbånd og et smykkeskrin sønnen min har laget til meg.Han har til og med klart å holde det hemmelig :)

Skrevet

Pondus Pub-spillet som jeg fikk av gubben! :oD

Skrevet

Vanskelig å svare på ;) Fikk mye jeg trengte/ønsket i år ;)

Fikk bl.a en Madonna-figur jeg har ønsket meg lenge ;)

Og en deilig, deilig myk morgenkåpe!

Men, de 12 hvite "stue-tallerkenene" falt og i smak...;)

Skrevet

Tur til syden av mamma og pappa.

Til alle fire med dem.Reiser i juni neste år ;)

Skrevet

Å få dra hjem fra sykehuset på julaften med min nyfødte datter, var den beste julegaven jeg kunne ha fått! :-)

Skrevet

Grytesettet og pengene fra mamma og pappa:) Endelig blir gangen ferdig, jippi :D

Skrevet

Åhh - ♂ ♂ ♀ = Ekstrem lykke!

Det kan jeg forstå må være den beste julegaven!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...