Gå til innhold

Hva legger dere i det "å sove hele natta"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal man gå å vente på at babyen sover 12 timer i strekk er det unødvendig mange som kommer til å føle at de mislykkes. Helsesøsteren min sier at det eneste som regles som natteamming er mellom kl 23 til kl 06.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er jo enig i at det å sove hele natta igjennom er å sove uten å våkne, eller vekke foreldrene på noen måte.

Likvel er det jo en definisjonssak. For min del trenger ikke babyen sove i 12 timer for å si at h'n har sovet hele natten igjennom.

Hvis min baby sovner i 23 tiden om kvelden og ikke våkner før ca kl 07 om morgenen, så vil jeg jo egentlig si at h'n har sovet natta igjennom. Ihvertfall det som jeg definerer som natt.

For meg kommer det an på om jeg får sovet hele natta fra jeg legger meg og til det blir morgen. For min del er det morgen fra 07:00, selv om jeg ikke liker å stå opp så tidlig;) Hvis jeg har fått 7-8 timers søvn om natta, uten avbrytelse fra babyen, slik jeg pleide før jeg fikk unge, ja da vil jeg si at babyen har sovet hele natta igjennom.

:)

Skrevet

Så enig så enig vestlandsfanden!

Her øyner jeg ikke noe håp for "å sove natta gjennom" (les 12 timer) på flere år... Virker ikke som om jeg har fått en baby som har skjønt det der gitt.. Så 6-8 timer er mer en godt nok for meg til å gjelde hele natta. Men har bare skjedd en gang på 8 mnd... Trodde vi var inne i en god periode igjen, men nå er det ny tann på vei...

Skrevet

Min sönn paa litt over 2 mnd sov i 14 timer natt til idag med ETT maaltid i mellom. Fra 19.00 - 09.00. Mat kl 02.00. Synes det er bra gjort til aa vaere saa liten. Ser ut til at han sover bra i natt ogsaa. Sovet allerede over 5 timer - ble litt sent i senga idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...