palia Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 noen som har noen tips til bil? vi skal ha oss "ny" bil og er ute etter en som er god plass, må være plass til 3 seter baki, god å kjøre og ikke alt for dyr.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Da vil jeg foreslå Toyota Avensis fra 04 mod og nyere. De eldre enn 04 er små... Men fra 04 og nyere er veldig romslige i baksetene og baggan =) Vi har hatt vår i nesten 2 år og jeg har ingen planer om å bytte den ut med det første =) Vi har hatt med niesa vår i tillegg til de to guttene våre så det er greit med 3 seter bak =) I tillegg går det fint ei stor bagvogn og bagasje til en hel familie på sommer/påske ferie =)))
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har en Nissan Primera som jeg er veldig fornøyd med. Den er stor og romslig med god plass i baggasjerommet. Den bruker lite diesel (er ikke turbo) og har stålbjelker. God å kjøre og ligger godt på veien. Men det er jo med biler som med det meste: Hver sin smak og så gjelder det å finne det man selv liker best og finner komfortabelt;) Lykke til med valg av ny bil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå