Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Bedre økonomi, finne en ordentlig mann og få større bolig:)
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 At det blir bra skiføre, med sol, til påske og at jeg etter påske skal få en velskapt, og snill, baby:)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 blir det noe i nærheten for sånn vi har hatt det så skal jeg være sjeleglad Vil ikke forandre på noe som helst
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 - Jobb - Frisk baby - Jobb - Fortsatt god helse,for alle i familien min - Jobb - Sa jeg jobb...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 På tide å få deg jobb snart nå ja Mrs Rincewind, ser du runder 90 neste år på profilen din så kanskje løpet er kjørt:))
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 At vi får fingeren ut og lager vegetar og fiskemat en gang i uka.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #8 Skrevet 28. desember 2009 Ønsker at vi skal ta miljøproblemene på alvor slik at barna mine har en jord å leve på.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #9 Skrevet 28. desember 2009 At jeg får ny jobb! Mistrives noe så vanvittig i den jobben jeg har nå
midgard Skrevet 28. desember 2009 #10 Skrevet 28. desember 2009 jeg ønsker at bf vil delta i livet til datteren sin (4 1/2 mnd), jeg ønsker at han kommer og besøker henne minst 1 gang i mnd - det hadde vært fint, da hadde jeg blitt glad:))))
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #11 Skrevet 28. desember 2009 -At jobben jeg skal begynne med vil gi levelig avkastning. -At barna skikker seg vel(har en tenåring som skal på videregående) -At kjærligheten dukker opp, og froskene forsvinner.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #12 Skrevet 28. desember 2009 Jeg ønsker meg at babyen min blir like snill god som storebroren sin. Jeg ønsker at vi skal finne ut hvorfor Storebror er så mye syk. Jeg ønsker også at han fortsetter å være akkurat den han er, beste gutten vår. Og så ønsker jeg at vi får litt bedre økonomi, så vi har råd til å være hjemme med barna et halvt år til, og kanskje kan spare til et litt større hus. Men egentlig har jeg det helt topp (Og så må jeg si at jeg ønsker bort svangerskapsfettet før sommeren)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #13 Skrevet 28. desember 2009 Høyere stillings prosent i Jobben God Helse Mann
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. desember 2009 #14 Skrevet 28. desember 2009 at ting skal forstette som i år 2009. jeg føler meg ekstremt heldig med livet
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #15 Skrevet 28. desember 2009 at babyen min blir født, og ikke i 2009! og at han er frisk,at fødsel går bra og alt annet som hører til går bra(amming, soving, søskenkjærlighet etc)
Tweak Skrevet 28. desember 2009 #16 Skrevet 28. desember 2009 At babyen vår blir født uten problemer og at hun er frisk og sunn. At det blir fint å bli foreldre for første gang :-) At jeg og de rundt meg har det så godt som mulig, uten de store problemene med helse eller økonomi.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #17 Skrevet 28. desember 2009 bedre økonomi mange venner en god mann et fint år men ungen min
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #19 Skrevet 28. desember 2009 *En mann som ikke tar meg for gitt *Snille barn *Mer hjelp med hjem og barn. *Et friskt barn ved påsketider. *At jeg orker mer og ikke er så sliten hele tiden
Elinlita Skrevet 28. desember 2009 #20 Skrevet 28. desember 2009 - At gutten i magen skal bli født uten dramatikk og at han holder seg inne til rundt termin. - At han skal være frisk - At han sal bli fornøyd med foreldrene han får - At jeg og min samboer har et like godt og fint forhold - At min søster og hennes samboer skal klare seg gjennom sorgen og få muligheten til ¨bli gravid på ny. - At min andre søster skal finne kjærligheten - At min svigerinne og svoger skal finne lykken - At vi skal ha det bra økonomisk - At min far skal ha det bra og være frisk - At det ikke er noen dødsfall i nær slekt, familie eller vennekrets - At min mor og stefar skal få det fint sammen i den nye leiligheten, sammen med hunden. - At alle jeg bryr meg om skal ha det godt og at vi skal stå sammen om det skulle skje noe.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #21 Skrevet 28. desember 2009 At de kommende barna mine skal være friske og raske, at jeg og mannen min forblir like lykkelige som vi er, og at jeg klarer å holde nyttårsforsettet mitt om å gå ned de 25 kiloene som jeg har lagt på meg;)
Pysa Skrevet 28. desember 2009 #22 Skrevet 28. desember 2009 fred på jord, død over alle barnemishandlere og hus til Pysa
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #23 Skrevet 28. desember 2009 Få bort spekket Selge leiligheten min og kjøpe en større en. Kose meg sammen med lille-gullet mitt. Finne meg en mann med ok utseende og bra iq. (erfaringsmessig en sjelden kombinasjon)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #24 Skrevet 28. desember 2009 At jeg skal slutte å (mentalt) være et offer At jeg skal klare å slutte å røyke At jeg skal få trent/beveget meg litt mer igjen Og så vil jeg bli elsket av noen jeg elsker, for det har jeg aldri blitt før.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #25 Skrevet 28. desember 2009 - At jeg skal kapre drømmeprinsen min. - Bli forlovet/samboer - At datteren min får et fint år. - At det blir mindre krig og sykdommer i år. - At noe blir gjort med klimaavtalene. - At jeg skal lykkes bra på skolen og få jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå