Gjest Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Lysene røk 1. juledag, og vi hadde selvfølgelig ingen reservepærer. Så var jo alle butikkene stengt, så vi fikk ikke tak i noen nye. I dag når vi skulle dra å kjøpe, så fikk vi spysyke, så det ser ut for at treet blir uten lys i år he he. Vet ikke om jeg gidder å ordne det til nyttår, da skal jo treet ut snart allikevel. Men vi har tre med lys på i hagen, så vi får flytte det nærmere vinduet he he:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå