Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på kontroll hos jordmor i dag, er 29+5 og FS mål var på 31 cm, hun mente dette var litt i overkant så skulle kanskje få ul på neste kontroll. Har dere noen erfaringer med store FS mål? Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Erfaring og erfaring- på min siste kontroll med minstemann- var vel da 41+4 var målet 44!!!

Jeg fødte en gutt på 4680gr og 56cm!! (som 3 dager før ble ut fra UL sagt til å være rundt 4 kg!!)

Skrevet

Kan jo legge til at jeg er 165- såh var ikke så mye mer en en ballong som gikk gående rundt :P

Skrevet

Det var en stor tass ja:) Blir spennende å se hvor stor gutten her blir :)

Skrevet

Hei!

 

Jeg gikk over de måla under hele graviditeten min jeg husker jeg. Etter ul spurte jm om de hadde sagt noe om det var to der ;)

Men ut kom det ei lita tulle på 53cm og 3970 så var akkurat passe spør du meg. Jeg ble så stor (magemålet) fordi jeg er bare 166cm selv. Derfor kort fra hofter til ribbein så magen blåste seg rett ut.

Skrevet

Så høyden har også noe å si? Jeg er 175 så ikke akkurat lav, har bare ikke lyst til at han skal bli for stor så jeg ikke klarer å føde han, hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...