Gjest Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Jeg var på kontroll hos jordmor i dag, er 29+5 og FS mål var på 31 cm, hun mente dette var litt i overkant så skulle kanskje få ul på neste kontroll. Har dere noen erfaringer med store FS mål? Takker for svar
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Erfaring og erfaring- på min siste kontroll med minstemann- var vel da 41+4 var målet 44!!! Jeg fødte en gutt på 4680gr og 56cm!! (som 3 dager før ble ut fra UL sagt til å være rundt 4 kg!!)
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Kan jo legge til at jeg er 165- såh var ikke så mye mer en en ballong som gikk gående rundt
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Det var en stor tass ja:) Blir spennende å se hvor stor gutten her blir
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Hei! Jeg gikk over de måla under hele graviditeten min jeg husker jeg. Etter ul spurte jm om de hadde sagt noe om det var to der Men ut kom det ei lita tulle på 53cm og 3970 så var akkurat passe spør du meg. Jeg ble så stor (magemålet) fordi jeg er bare 166cm selv. Derfor kort fra hofter til ribbein så magen blåste seg rett ut.
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Så høyden har også noe å si? Jeg er 175 så ikke akkurat lav, har bare ikke lyst til at han skal bli for stor så jeg ikke klarer å føde han, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå