Trondheim 74 Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Hei 37 dager til termin i dag (5 uker igjen) I de siste dagen har jeg fått smerter i venstre side av magen. Først var det ca en gang om dagen (regna med at det var livmora som trakk seg), men nå er det mer jevnt hele dagen. Det virker som det kommer og går litt. Kan dette være kynnere? Det er kun på ett lite område av magen og bare venstre side. Jeg er usikker på om vi skal ringe føden...
nordlyset Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Ring heller føden en gang før mye en en gang for lite hvis du er usikker. Dem vet best og du kan komme innom for en sjekk,slik at du føler deg tryggere.
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Mest sannsynlig fordøyelsen som er i ett eget humør. Har sett så mangen som klager på det samme, inkl meg. Har da fått beskjed av lege om at tarmene går på den siden. Jeg har også morkaken på venstre side og kanten på den gjør at magen kan bli øm i dette området. Fant det ut på UL. I tillegg så går det livmorbånd på begge sider, jeg har til tider hatt vondt i venstre livmorbånd som fester seg ned i venstre kjønnsleppe. Som du ser, kan være så mangt. En god regel er å ringe om du føler deg beskymret og ikke finner noe godt svar selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå