bambi på isen Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Jeg er så klar for å flytte fra denne øya nå, har bodd her i 3,5 år, mannen fikk jobb og jeg og ungene hang med på lasset. Trodde det skulle være lett for meg å få jobb her oppe når permisjonen min var slutt. Har søkt på det meste, men sliter med å få jobb, det meste går på vennskap og kjennskap og de fleste stillingene er bestatt før den er utlyst. Har hatt litt forskjellige jobber, butikk, kiosk, ringevikar i barnehage og nå er jeg på sfo, dette ser jo ikke bra ut på cv'en min, så nå når jeg søker jobber på fastlandet så føler jeg at jeg må forklare hvorfor jeg har hatt så mangen jobber. Trivdes godt i butikk jobben, men den ble solgt og de som kjøpte den jobber der selv. Bor jo laaaaangt fra familie og venner nå, er kjempedyrt å reise hjem på besøk, så det gjør vi stort sett bare hver sommer. Dere som er med å ansetter folk, eller kaller folk inn på intervju, ser dere på at de har hatt mangen jobber de siste årene og er det dumt å forklare hvorfor?? Har så lyst å få meg jobb nede nå, sånn at jeg kan komme videre med livet mitt på en måte, minste mor vet ikke om noe annet en å bo her oppe, var bare 6 mndr når vi flytta opp hit, har så lyst at ungene skal få oppleve litt andre ting en mørketid, og midnattsol og snø eller grått og trist, sukk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå