Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Hele familien har tatt. Alle ble ømme i armen i et par dager.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Mamma tok vaksina og hun ble drit dårlig! Var kjempesyk i over ei uke med høy feber, vondt i hele kroppen, snørrete etc.. Har ikke tatt den selv og har kanskje influensa nå.. Ganske høy feber og ganske vondt i kroppen.. Men etter 2 dager er jeg ikke slapp lenger.. Kjenner ikke engang at jeg har feber.. (Ligger på litt over 38 i dag..)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Vi har tatt. Vondt rundt stikkstedet i to-tre dager. Ingenting utover det.
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Alle fire har tatt. Ungene (2 og 4 år) hadde ingen bivirkningar i det heile tatt (unntatt litt vondt i armen i 5-10 minutt etterpå). Eg hadde ordentleg vondt i armen i ca 3 dagar, hoven og blå, kunne ikkje løfte verken armen eller ungane. Hadde ein kul i armen i nesten 3 veker etterpå, hard og vond dei første to vekene. Mannen fekk feber dagen etter vaksina, og hadde vondt i dagen eit par dagar til.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Lillegutt tok den da han var 7 måneder. Ingen bivirkninger jeg merket!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 Pappa er den eneste som har tatt den i vår familie. Han ble kjempe dårlig og etter noen uker fikk han SI likevel. Maks uflaks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå