Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 må få ut litt tanker her og høre om noen andre har erfaring Fikk unge nr 2 for snart 7 uker siden.. Begynte med sex igjen ca 3 uker etter fødselen, brukt kondom hver gang og den har holdt seg hel, ikke sett noen hull og diverse. Nå har jeg vært kvalm noen dager og kastet opp til tider.. har tenkt at det er spysjuka, men er sannelig ikke sikker lenger.. synes det er rart at jeg skal fortsette å være småkvalm hele tiden. Samt at jeg har fått tilbake en veldig følsom luktesans! Noen her som har blitt gravide med bruk av kondom eller rett etter fødsel uten at mensen har kommet tilbake? Vet at begge deler er mulig, men hadde vært artig å høre om erfaringer. Har litt angst nå, vi er godt fornøyd med de to vi har, og jeg orker ikke tanken på ett nytt svangerskap og fødsel, spesielt ikke så fort! Og tror dere det er fortidlig å ta en test denne uken? (Hvis vi sier at jeg f.eks ble gravid 3 uker etter, da vil det være snart 4 uker siden).
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Jeg ble gravid med kondom. Så heller ikke noe hull i den eller noe, men det må jo ha vært noe med den... Heldigvis var det litt lengre enn deg siden forrige fødsel da, men nært nok til at jeg ikke akkurat var overlykkelig i starten. Jeg vet ikke om det er for tidlig å teste, kanskje du skulle gå til legen og måle hcg over to dager? Hvis du fullammer skal det være rimelig trygg prevensjon, men vi vet jo alle at ingenting er helt trygt.. Håper for din del at du ikke er gravid. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har har ikke opplevd dette før. Jeg ville ikke ha testet med graviditetstest nå. jeg vet ikke hvor lenge hcg nivået er høyt etter fødsel jeg, men du kan jo kanskje risikere at testen slår ut positivt pga det er så kort tid siden du var gravid. Jeg ville også ha målt nivået over et par dager hos legen, da ser du jo om det stiger eller ikke. Lykke til, håper du får det resultatet du ønsker :-)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Dt e sikkert spysjuke. Fikk samme følelse som jeg hadde når jeg var gravid. Spydde i 2 dager, og var kvalm i nesten 10 dager etter det. Men det forsvant heldigvis. La det gå noen dager, så ser du
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Takk for svar dere.. da tror jeg at jeg venter litt med å teste meg.. Hadde tenkt å vente til etter nyttår, men man blir litt nervøs og gubben ville helst at jeg skulle sjekke fort, hehe.. men det hjelper jo ikke om det er for tidlig uansett Og til siste innlegg: puuuh, det gav meg håp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå