Gå til innhold

når tar dere ned julen?

to jenter og ett gull i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

`hvor lenge har dere julen oppe hjemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok ned treet i går. Begynner å bli lit lei av å kjøpe et 500 kroners tre som står oppe i fire dager....

Skrevet

ikke bare meg da som har tenkt tanken...ikke eier jeg julestemning heller så lyst til å ta det ned og få opp vanlige gardiner og sånn.

Skrevet

1. januar pleier jula å flytte ned i kjelleren =)

Skrevet

Tenkte treet skulle få stå til etter nyttår, og planen min er at i år skal mannen rydde bort jula når han er hjemme med ungene. De har planleggings dager 4 og 5 januar, og for første gang i historien så skal han ha fri på planleggingsdager, så da syns jeg han kan ta ned jula også!!

Skrevet

Det er så lite jul jeg har hatt oppe i år, så den blir kanskje værende til litt ut i jan... eller jeg tar den ned før jeg skal ha kaffegjester til bursdagsfeiring.... (har første uka etter nyttår så da innviterer jeg på kaffe og kaker helgen etter)

Skrevet

Vi har det ikke så julete hjemme, men treet har vi til over nyttår. Ellers er det mest planter og snittblomster i vaser, og de vandrer heden på egen håndt.

Skrevet

Vi pleier alltid å ta bort julen rundt den 12 januar,den dagen jeg har bursdag:).Elsker julen:))

Skrevet

Alt står fremme til 20. dag jul (13. januar). Da er jula slutt.

Skrevet

Etter nyttår en gang...når treet begynner å drysse for mye :o)

Skrevet

Tar bort alt bortsett fra utelys og lysene i vinduet 6 juledag. Da har jeg fått mer enn nok =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...