Gå til innhold

Kvalm, løs mage, sover dårlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sånn irriterende murring i magen og er sinnsykt kvalm. Er 38+3 i dag og håper at det er fødselstegn. Sovet elendig i natt, måtte ha varmeflaske på magen for å 'overleve' - det har jeg ikke gjort siden før forrige fødel. Husker jeg hadde det litt sånn før forrige fødsel altså, men klarer ikke huske hvor lenge før selve fødselen det var. Utrolig så lite man husker i grunnen... skulle tro man hadde bedre hukommelse, hehe.

Håper ikke det er omgangssyke hvertfall, virker så deprimerende å ha omgangssyke før fødsel... Men har ikke spist noe rar mat, og ingen andre i fam er syke, så jeg tror nok det er babyrelatert.

Hva tror dere? Svangerskaps tegn eller sykdom?

Og, hvor lenge går man rundt med disse vondtene? husker som sagt ikke fra forrige gang. Om det var 1 uke, eller om det var mer/mindre...

Husker jeg hadde sovet skikkelig dårlig i lang stund før forrige fødsel og var fullstendig utkjørt før fødselen kom i gang. Så det tyder vel kanskje i retning av at disse vondtene kommer til å være en stund:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt to sånne perioder. er nå 39+1. første gang var i uke 37, og andre gang er nå, løper mye på do, er mye kvalm og får ikke sove, har også mye murringer både i mage og korsrygg... har hatt det en 3-4 dager nå.... håper det er noe modning som er på gang...

Skrevet

Ja, jeg trodde kanskje også det var modning. Men tør jo nesten ikke håpe på det. Fikk nr 1 en uke over termin, så jeg prøver å være veldig innstilt på at det kan ta lang tid enda - sånn at jeg slipper å bli så ekstremt utålmodig...

Men noe skjer hvertfall, hun er lengre nedi bekkenet nå enn før. Det kjenner jeg hvertfall tydelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...