Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 har en ekstremt vanskelig bf. han lager bråk utav ingenting som feks i natt ringte han mobilen min flere ganger å når jeg ikke tok den ringte han min far som tok den og da skreik han i telefonen til han, og dette pga eg gikk ut og da hadde jeg ikke spurt han om å være barnevakt. han var ekstremt berusa da han ringte, og jeg vet han har problemer med rus.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Du kan kontakte et familievernkontor i din bydel. Der kan dere få snakket med noen og gå til mekling. Men er det snakk om rus/alkohol, og en barnefar som ikke kan ta seg av barnet, bør du kanskje kontakte en advokat og få saken din opp i retten? Du kan jo starte med å kontakte et familievernkontor og få snakket med noen der alene - og få noen råd? Råd om hvem du bør kontakte? Desverre har jeg selv dårlig erfaring med familiekontor i Oslo - men vet at flere andre har fått hjelp der....Vi fikk ikke den hjelpen vi trengte og endte opp i retten....dyrt - og en utrolig vanskelig og lang prosess.... Pappaen meldte meg til barnevernet - og de er de eneste som har gjort noe fornuftig, og er de eneste fornuftige menneskene jeg har truffet av alle de jeg har vært i kontakt med gjennom denne prosessen.... Så de er absolutt ikke "skumle" å kontakte hvis du selv er en mamma som tar ditt ansvar for barna dine.... Ønsker deg lykke til.....
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 ar vert i kontakt me fvk men der var ikkje mye hjelp å få. noe må snart gjøres for dette har gått for langt. er ikke bere bf er foreldrene hans også dem trakker på meg. viss jeg sier jeg vill ha mini hjem til et klokkeslett så bere ler dem av meg og sier at det er alt for tidlig osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå