Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Vi har en uoverenstemmelse med noen i familien. Men hadde faktisk aldri trodd at vi skulle få gavene fra datteren vår i retur uåpnet, lavmål sier bare jeg. Nå gidder jeg ikke mere, har snudd det andre kinnet til nå i en enveiskrangel fra deres side i ett år snart. For min del skriver jeg de ut av livet mitt, men blir fremdeles å prøve å sende gaver til ungene demmers, er jo ikke ungene sin feil. Men regner med å få alt i retur
Himmel og hav Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Det der er så barnslig og smålig gjort av dem at det antageligvis er like greit å kutte dem ut. Uansett hva du gjør eller ikke gjør så tas det nok opp i værste mening. Om du du klarer å legge dette vekk, og de går og gnurer på det, så går det bare ut over dem selv i det lange løp.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har selv sendt gaver i tetur. De føler nok at de har en grun og at du er urimlig/nekter å ta tak i problemene eller liknende.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Hehe. Hvis man sender gaver i retur uten et ord, da erman barnslig, umoden og ute av stand til konstruktiv dialog.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Har strakt ut hånden mange ganger, prøvd på alle mulige måter å ta det opp. Men ingen reaksjon. Men uansett hvor mye diskusjoner det er mellom oss og dem. Så skal jo ikke dette gå utover barna.. Det blir for dumt.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 HI her Julenatthimmel. Ja det er barnslig og smålig gjort, det er gaver fra vårt barn til søskenebarna sine. Også var det en gave fra barnet vårt til onkelen og tanta si.. Det var jo ikke fra oss voksne uansett. huff..
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #8 Skrevet 28. desember 2009 Kommer jo ann på om gaven virkelig var fra barnet, dvs laget av brnet eller kjøpt for barnets egne penger spessielt til mottageren, eller om det bare stod barnets navn på fra lappen.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #9 Skrevet 28. desember 2009 Hvorfor kommer det ann på det? Hadde jeg og min søster kranglet, hadde jeg da kjøpt pakker til dattera hennes. Er jo tanta hennes uansett. Samme med andre familiemedlemmer eller gode venner. Barna kan ikke noe for at voksne krangler og diskuterer, så de skal ikke straffes for at voksne er sta og dumme.
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #10 Skrevet 28. desember 2009 Jeg og min søster snakker så vidt til hverandre.Men vi gir hverandres barn gaver alikevel.Ikke barna sin skyld at voksne krangler.. Drit i dem gi gavene til barna dine istedenfor ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #11 Skrevet 28. desember 2009 Har en svigerinne (nå heldigvis eks-svigerinne for første gang denne julen) som konsekvent har byttet det barna har fått fra vår side av familien. Ingenting er riktig eller bra nok uansett pris og kvalitet eller omtanken bak. Jeg hadde nesten foretrukket at hun returnere gavene. De blir overhodet ikke satt pris på.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #12 Skrevet 28. desember 2009 Minner meg om familien våres... Foreldrene mine og noen andre i familien som krangla. Bestefaren min (som ikke hadde noe med dette å gjøre...) sendte som vanlig julebrev. Men fikk alle i retur, uåpnet... Litt annen historie enn din. Men like smålig! Helt håpløst at voksne mennesker oppfører seg slik.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #13 Skrevet 28. desember 2009 Ikke det samme, men en lignende opplevelse; Faren min hadde i en periode en uoverensstemmelse med min farfar. Da farmor døde, kjøpte han flybilletter til alle barnebarna så de kunne komme i begravelsen, bortsett fra til meg og min søster. Ved neste jul og bursdag kom det ganske store pengegaver til alle barnebarna, bortsett fra til oss.... Pengene i seg selv spilte absolutt ingen rolle, men det var utrolig sårende å bli ekskludert sånn helt uten videre, pga noe som jeg ikke hadde noe som helst med.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #14 Skrevet 28. desember 2009 Om pakken var laget av barnet eller ikke spilte jo tydeligvis ingen rolle, siden de kom uåpnet tilbake. HI
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #15 Skrevet 28. desember 2009 Ja det er nemlig det det er, håpløst :/ HI
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #16 Skrevet 28. desember 2009 Det er synd at voksne folk ikke kan skille mellom de menneskene de krangler med, og barna. Er ALDRI barnas feil. Synd at det skulle være slikt for deg, slikt setter spor :/ HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå