Gå til innhold

Hjelp. Han tar ikke flaska!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten gutt på 4 mndr som jeg ammer. Er så heldig at mamma og pappa skal sitte barnevakt på nyttårsaften slik at jeg får tatt meg en fest. Har ei jente på 1,5 år og en gutt på 4 mndr.Kan ikke huske sist jeg tok meg ett glass vin. Har gledet meg lenge til å komme ut og ta en fest på nyttårsaften. Men nå ser det ut til at minstemann ikke vil ta flaske alikevel. Lenge siden sist jeg prøvde, og da gikk det greit. Tør jo ikke dra før jeg vet at han tar flaske. Noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :)

Jenta vår tok ikke flaska før hun var nærmere 7 mnd, da tok hun den plutselig og ville ikke ha noe med puppen å gjøre etter den tiden - noe som da førte til at det ble dårlig med "aleneturene" for meg og sambo når vi ikke hadde mulighet til å få jenta til å ta flaska. Litt kjedelig, men var ingen vits å dra bort bare for å måtte gå hjem etter en times tid..

Trøsta er at den tid kommer alltids, mens småbarnstiden er borte før en vet ordet av det og barnet helst vil være andre steder enn hjemme med mor :)

Ingen gode råd her, men det går ikke å tvinge barnet til å ta flaska heller..plutselig så kommer det bare av seg selv..

Skrevet

KJøp litt forskjellige, prøv en fra mam og en fra avent, evt. dr brown.

I verste fall kan de mates med skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...