Gå til innhold

lurer på hvor lenge man orker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som har bio mor\far på julaften, bursdager og andre sosiale sammenhenger? jeg holder på å bli sprø, bio mor dukker opp til alle mulige settinger her hos oss, og tar seg godt til rette! for ikke snakke om hennes nye flamme og hennes mor og resten av hennes familie som kommer og går som om de bodde her.... men nå har jeg fått så nok!! for ikke snakke om han jeg bor sammen med som er far til barna og har en gang flyttet fra bio mor. han holder på å miste både meg og resten av sin familie fordi han aldri sier ifra... det er nemlig ikke bare her de føler seg hjemme....

måtte bare få ut litt frustrasjon....

god jul:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så "herlig" med en mann som ikke klarer å sette grenser ovenfor ekskona!!

En sånn samboer HADDE jeg en gang, også.... Jeg fikk til slutt nok - han tok hensyn til henne absolutt hele tiden (noe han også innrømmet, for jeg var jo så mye sterkere enn henne.. Og hun kunne jo bli så lei seg om han sa ifra om ting....).

Jeg ble dritt lei av at ekskona til de grader skulle styre mitt liv. Heldigvis hadde ikke jeg barn sammen med min TIDLIGERE samboer, så det gikk relativt greit å kaste han ut. Mulig det ikke er løsningen for deg, men du har i allefall min fulle sympati!!!

Juleklem fra meg

Skrevet

Du har også min fulle sympati og forståelse..

Her kommer biomor heldigvis ikke på besøk, men skaper mye frustrasjon og sinne hos min sambo med at han hele tiden skal gjøre nøyaktig som hun sier.. Går ikke en uke uten at hun skal bytte en dag mot en annen, at hun ringer hit fordi hun og datter har kranglet, eller bare skal ha ut noe kvalm, så hun kan opprettholde sin ellers "plettfrie fasade."

Naturligvis ville det vært helt ok om hun tok opp ting i en normal tone, men alt skal starte med krangling, kjefting og beskyldninger gjør at jeg snart ikke orker mer..

Vi kan aldri få en normal hverdag! Har vi f.eks. planlagt å kose oss en dag, og hun kommer med et av utbruddene sine, så er resten av dagen ødelagt..

Er gravid men nr. 2, men lurer virkelig på om jeg skal fulføre graviditeten som singel, ettersom jeg snart ikke orker mer..

Det er over 10 år siden de gikk fra hverandre, og det plager meg at han ikke har klart å satt ordentlige regler.

Nå har de startet med mekling/familieterapi for å prøve å få ned konfliktnivået... Lurer virkelig på om jeg er tjent med å bli i det her forhold :-(

Skrevet

tusen takk for forståelse og sympati:)

trenger det nok masse for i morgen er det nyttårsaften og da er det vel pån igjen.... kjenner jeg blir svett!!

men man prøver i det lengste for barna sin del, men er det lønt for dem?

ikke vet jeg... men lei av driiit hver gang det er noe som skal skje, bio mor kan vel få seg et liv selv og med hennes famile og ikke min!!

kanskje er jeg urimelig, men føles ikke sånn nå....

riktig godt nytt år til dere alle:)

Skrevet

Nei det hadde aldri i verden blitt aktuelt her i huset ;)

Så du har min fulle sympati!

En ting er jo å dukke opp en vanlig hverdagskveld og få seg en kopp kaffe, men i bursdager og jul osv... nei... det syns jeg ikke er greit.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan ble nyttårsaften?

Skrevet

Man orker så lenge kjærligheten er sterk nok, men den dagen ting begynner å gå trått i forholdet blir det verre...min erfaring i hvert fall!

Vi har slitt med det samme, en biomor som tviholder på sin "gamle" familie. Vi har nå sagt konsekvent fra til henne og barna at vi er to familier nå, og det ikke er meningen at vi alle skal være sammen på store anledninger. Noen ganger gjør vi ting sammen, men det er maks 2 ganger i året. Funker fint! Ungene synes uansett det bare er ukomfortabelt med stemor og mor i samme setting :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...