Zitro Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Minsta mi fikk sånn trekk opp ting til å binde i sprinkelsenga så spiller den en godnatt melodi. Bare det at jenta mi er ingen baby lenger og straks 2 år da... he, he... bruker ikke sprinkelseng engang...
alvamamma Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 En jentebody til gutt og klær i mindre størrelser enn lengden han hadde da han ble født kan vel sies å være litt feil..
Ugl@ Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Tja, de fikk hvert sitt Hello Kitty sett med såper og dill, minsta har atopisk eksem, men sånt kan jo ikke folk vite om alltid. Og så fikk minsta to sett med Merinoull av venninna mi, og denne venninna spurte tidligere om hun brukte sånt, da jeg sa at nei, hun tåler ikke ull, bruker teknisk superundertøy når det er kaldt, bommull ellers. Men undertøyet er kjøpt så stort at 4åringen kan bruke det, så da er det ikke noe problem :-) Det hun på 4 fikk var litt stort, så det kan hun heller spare til neste sessong.
1881 Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Ungene fikk noe klær som var 2 år for små i størrelse, vet ikke om folk tror de er kortvokste, men heldigvis ikke noe problem og få det byttet siden alle lapper henger på! Ellers fikk de 3 istid 3 filmer, men det kan jo ikke folk vite at andre også har gitt!
little old lady hoo Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Min halvt år gamle datter fikk en body i str 2 år. Det går helt greit å gjemme klær da, men mine barn har vært bleiefrie ved to år. Så jeg håper jeg ikke får bruk for den
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Svigers spiser kun Lindbergsk mat (dvs ikke potet, ris, pasta). De fikk riskoker av sin datter. Snakk om å følge med i timen, hehe.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 Jenta på 4 år fikk puslespill med 15 brikker av flere i nær familie, men hun pusler i øyeblikket 200brikker alene sånn at de kommer ikke til å bli brukt. (Og dette er familie som VET). Satser på at vi får byttet det. Ellers var det stort sett bare innertiere!
Zitro Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2009 oj, da er jo hun kjempe flink!! Skjønner godt hun ikke trenger slike puslespill da :-)
Fruen i huset Skrevet 28. desember 2009 #9 Skrevet 28. desember 2009 Jeg fikk klær i størrelse 104 til min gutt som bruker 86... Hehe... Han er bare halvannet år Ellers fikk vi bare fine, perfekte gaver.
yasmina Skrevet 28. desember 2009 #10 Skrevet 28. desember 2009 Lillegutt fikk en flott lille nattdrakt med rosa kanter og rosa blomster paa Ikke kan den byttes heller saa vi kommer nok til aa bruke den , men blir kanskje ikke den nattdrakten som blir brukt mest
bambi på isen Skrevet 28. desember 2009 #11 Skrevet 28. desember 2009 I år så har alle (bortsett fra min mor) kjøpt det ungene ønsket seg, og de fikk en fin blanding av klær og leker. Mamma hadde kjøpt noen klær til lille snuppa, buksene var i rett størrelse, men gensrene var helt feil, de er akkuart passe nå før de er vaska, så jeg sender dem ned til svigermor så hun kan bytte de for meg. Spurte mamma om hun kunne gjøre det, men hun orka ikke det, dessuten måtte jo den størrelsen (98/104) passe fikk jeg beskjed om. Jenta er 4 år, trekker ikke så mye i bredden, men er lang, gensrene sitter stramt allerede før de er vaska. Det "beste" er jo at jeg har gitt mamma beskjed om hvilken størrelse hun trenger i klær, men som vanlig så tror hun at hun vet best...........
Snakkelittmeddeg Skrevet 28. desember 2009 #12 Skrevet 28. desember 2009 I følge meg var ene gaven til eldste helt FEIL!!! Keyboard! Hallo, det er sånn som vi skal gi i gaver til nieser og nevøer hehe, hun synes jo det er kjempe stas da =) Jeg er ikke fan av lyd leker, og det har jeg gitt beskjed om og.. Eller så fikk hun klær i 7 år, som ikke kan byttes.. Hun ble 8 i går og er en lang jente. Dette var fra nærmeste familie, så de vet hun er lang Men er storsett fornøyd med alt i år =) Så lenge ungene er fornøyd, så er mor det og =) Lillebroren fikk en lilla lue, som er veldig jentete, og kan heller ikke byttes.. Den får brukes i krise tilfeller
husmus &2 Skrevet 28. desember 2009 #13 Skrevet 28. desember 2009 Tja, her var vi stort sett fornøyd med alle presangene, men jeg fikk mikke mus T skjorte og pysjamas bukser av svigermor! Hvor gammel tror hun jeg er, 10?
Guttemamma75 Skrevet 28. desember 2009 #14 Skrevet 28. desember 2009 Vi er godt fornøyde med de fleste gavene men har en svigersøster (min manns søster) som er svært opphengt i merker og istedet for å kjøpe en leke eller noe (som jeg sa han vile ha glede av) har hun sammen med onkelen (altså min manns bror) kjøpt en gant skjorte str 4 år.. Jaja.. Gutten er stor han altså men er bare 1,5 år og bruker str 2 år.. Har tidligere fått gant body i hvitt, som er kjempefint men relativt dødfødt til en liten veldig aktiv gutt som er ren i klærne sånn ca.... 5 minutter.. Den ble byttet ja, og skjorta blir det nok også.. Fra min søster fikk gutten vår en leke båt i maaaaaange deler.. Ikke nok med at det blir mye rot av slikt, men det er i tillegg i billig plast som IKKE kommer til å holde med en aktiv gutt som for tiden synes det er morsomt å sitte og kaste på lekene sine... Trodde de tok hintet da jeg fortalte at jeg måtte sette sammen bondegården han fikk i samme merke med superlim for at det skulle sitte sammen?????? Hmm...
_Løvemamma_ Skrevet 28. desember 2009 #15 Skrevet 28. desember 2009 Vi fikk en hel masse deilige vinterdesser, luer ol som kommer til å passe aldeles utmerket i juli...
lille je Skrevet 28. desember 2009 #16 Skrevet 28. desember 2009 Lillemor fikk ei kjempefin kåpe som sikkert passer i sommer ja.... Og i tillegg er lappene klippet av....
erteposen + 4 Skrevet 28. desember 2009 #17 Skrevet 28. desember 2009 Duplo. De har aldri likt det noe særlig, men elsker lego, og 5-åringen min la det rett i haugen til tvillingene og trodde det var feilmerket. Søtt:) 7-åringen min fikk spiderman t-shirt, noe som til og med er krise for 5-åringen fordi det bruker 3-åringene i bhg.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 28. desember 2009 #18 Skrevet 28. desember 2009 ikke at jeg er missfornøyd asså, men er det ikke litt pussig å gi en pakke med sånn plastbestikk fra ikea til en 4-¨åring!? Måtte le litt da hn åpna den hehe
Minesmå:)+en til! Skrevet 28. desember 2009 #19 Skrevet 28. desember 2009 Jentebody til minstegutten.... jaja, jeg bruker den fordet! HEHE
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #20 Skrevet 28. desember 2009 husmus+lille prompen: Den er fra sparkjøp, for jeg har nemlig kjøpt meg sånn selv :-))) Måtte ha en nattdrakt, og da var valget mellom den og slike gammeldame-kjoler he he
rosa og en blå Skrevet 28. desember 2009 #21 Skrevet 28. desember 2009 tøfler i str 25 når jenta bruker 27. kan ikke bytte da de vart kjøpt i en bod. slik engangsbod. noen gamle damer som har laget tingene liksom. men fine tovaull tøfller til 200kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå