Gå til innhold

Herlig romjul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går unna med både juleselskap og aktiviteter. Vi hadde storinnrykk på julaften og det ble veldig hyggelig. 1.juledag var vi hos svigers, men først var vi ute på ski. Har benyttet skiløypene mye, og selv om det har vært juleselskap på ettermiddager og kvelder, så har vi vært ute på formiddagene med ungene. Vi elsker dette været.

Har dere vært på skiturer eller aketurer?

I dag skal far ha med de 2 eldste på skøytebanen, der skal de møte en venn av oss med sine barn. Vesla og jeg skal til byen og handle litt forskjellig bare de store er ute av døren. Nå varmes det kakao og pølser legges på termos. Sola bryter igjennom snart her på Østlandet og det ser ut til at det blir en strålende dag. Kvelden blir nok rolig, de sover så godt disse søte små når de har vært ute og brukt kroppen på dagen (vi voksne også forresten ;)))))) )

Onsdag reiser vi på fjellet og blir der over nyttår. Hjem på lørdag, tenker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på en skitur alene. Er så kaldt her nå disse dagene hvor sola snur at det nesten er for kaldt til å gå ut.

Har hatt middagsgjester 2. juledag. i dag er vi bedt bort på middag. Og på nyttårsaften skal vi ha middagsgjester.

Var ute lørdagen, så søndagen ble brukt til avslapning;) fikk mamma til å hente ungene da...

Skrevet

Er ikke saa kaldtr her da, men vi har vaert mye ute. Med temp rundt 22 grader og overskyet saa har vi kost oss ute. Ungene fikk nye sykler som har vaert flittig i bruk og naa settes den nye trampolinen sammen :)

Skulle gjerne hatt det vaeret dere har, litt misunnelig :)

Skrevet

Juleaften var vi hjemme hos oss med besøk av min søster med mann. Ellers så har jula gått med til besøk av familie, også har vi vært på besøk hos familie. Det har vært kaldt ute, men vi har nå vært ute noen timer hver dag. Nå er mine foreldre på besøk, så dem har tatt med seg sønnen ut i akebakken. Jeg og vesla koser oss hjemme, mannen er på jobb.

Skrevet

Julaften var vi hjemme, 1,2,3 juledag har jeg jobbet.

Vi har vært ute å aka idag, og igår var vi å gikk på skøyter med min svigerinne og hennes barn. Men nå er det - 10 ute og det er meldt opptil - 20 minus resten av uken så da blir det vel for kaldt til å gå ut.

Nå har vi akkurat sittet å sett på en julefilm og spist julekaker og kost oss ;)

Skrevet

Vi har gått masse på ski og vi har akt, kjempegøy! Ellers har vi kost oss sammen og hatt masse tid til bare å være sammen!! Imorgen har jeg tenkt å ta med ungene for å grille pinnebrød på bål ute.

Nå har jeg lagt ungene og skal snart smøre meg noen gode rundstykker, finne fram litt sjokolade, slenge meg i sofaen og se på tv, deilig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...