Gå til innhold

Omgangssyke og gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trodde først at vi hadde fått matforgiftning, men nå tror jeg jammen meg det er god gammeldags omgangssyke for nå har svigermor blitt syk også, så da er det bare ettåringen som gjenstår. Håper ikke han får det.

Noen andre som har fått det? Virker som det virkelig er en epidemi i Oslo nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det tidligere i høst, og det er virkelig ikke noe gøy! Stakkars dere som har fått det nå i jula! God bedring, får håpe ettåringen holder seg frisk. Hos oss var det bare jeg og 2-åringen som ble syke, mannen fikk det ikke.

Skrevet

Jeg fikk det mandag for 2 uker siden...

Det må jo bare være noe av det verste som finnes...

Heldigvis slapp både mannen og 1 åringen unna. Bare stakkars meg som lå strak!

Virker som det er en epidemi her på sørlandet også for tida!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

både jentungen og jeg har hatt det rett før jul

kjedelig :P

Skrevet

"Godt" det ikke bare er meg :D

Jeg synes det er ironisk at jeg i forrige svangerskap overlevde 2 mnd i Malaysia hvor alle hadde omgangssyke bortsett fra meg og alle fikk parasitter i bena bortsett fra meg (noe som ville vært farlig for barnet), jeg var ikke syk en eneste gang under det svangerskapet og nå har jeg ikke vært annet enn syk synes jeg og bare vært hjemme i Noreg. Akk ja.

Skrevet

Er redd det er det jeg har fått også nå, måtte dra hjem fra nyttårsmiddagen tidlig i går fordi jeg fikk så innmari store smerter i magen. Da jeg kom hjem var det rett på ramma, satt der i en halvtimes tid, så ble det bedre i kanskje 10 min, så tilbake igjen og så videre....

I dag er jeg helt tom i magen, slapp og orker ikke å spise noe. Lurte på om det var noe matforgiftning først for det skjedde rett etter middagen.

Men har en sterkere følelse av at det er omgangssyke nå, visste ikke at det var så utberedt her i Oslo nå?

Jeg skal egentlig på jobb i morgen, men fortsetter det slik som dette, så er det vel ikke så veldig lurt å være blant folk? Kjenner at det presser på fortsatt men jeg ORKER ikke å gå p do igjen.....

blæææ

:P

Skrevet

Epidemien har helt klart kommet til sørlandet også. Tredje dagen min i dag og nå håper jeg virkelig at det gir seg snart. Omgangssyke er noe dritt og når jeg er gravid så synes jeg at det er litt ekkelt at jeg nesten ikke klarer å få i meg noe som helst av mat eller drikke.

Skrevet

Jadda - på vei hjem julaften kveld/natt leverte jeg flere "liter" i veikanten... Pluss i bilen, på skinnkåpa, kjolen, støvlettene...

Jippi. Så du er nok ikke alene, nei. Ble kun julaften som ble julefeiring for oss - resten av selskapene måtte vi stå over.

God bedring til alle kvalme - omgangssyke eller "bare" gravide;)

Skrevet

Jepp, det er kommet til midtnorge også! Vi har ligget før jul, hele slekta nesten, for det meste kvinner og barn da.. Min ettåring gikk uten mat i 10 dager, fikk bare i han vann.. Så til slutt greide han ikke å gå over golvet uten å synke kraftløs sammen.. Men nå er vi heldigvis friske og med god appetitt igjen!!!! God bedring til dere som fremdeles er syk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...