Gå til innhold

Hvordan står det til med dere damer?


Januarprinsesse

Anbefalte innlegg

Nå begynner vi å nærme oss slutten- ser lys i tunnelen her nå i alle fall.

 

10 dager igjen til termin, og godt er det for når vi nå får nytt år, tror jeg ikke jeg har mye motivasjon igjen... Flere og flere vondter for hver dag synes jeg, men det går bra fordi 01.01.10 har blitt en "magisk" dato.

 

Har en og annen ri, men det finnes ingen regelmessighet i det og stopper opp igjen. Ikke er det veldig vondt heller, men kjente heller ikke riene sist før helt på slutten, så det tør jeg ikke stole på denne gangen. Ellers er det også mange sterke kynnere.

 

Men kjenner ingenting til at jeg skal på føden i dag i alle fall, og for hver dag som går, så er vi nærmere januar.... :)

 

Lykke til damer, og kos dere som best dere kan i romjula!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 12 dager igjen til termin i dag, og kjenner at det blir tyngre for hver dag som går. Har som mål å holde mini inne til over nyttår, så jeg gjør minimalt nå i romjula, og får heller gjøre husarbeid etc så snart vi er inne i 2010!

Førstemann kom 10 dager før termin i styrtfødsel, så jeg føler at jeg ikke vet helt når jeg kan "forvente" at mini kommer! Og forrige gang gikk hverken slimproppen eller vannet, så jeg fikk liksom ingen forhåndsvarsel. Tror alt kan skje når som helst, så jeg prøver å ta litt forhåndsregler!

Moren min har vært så snill å tilby seg å komme hit rett over nyttår og hjelpe meg med 2åringen min, og det ser jeg frem til! Og i og med at lege/jordmor anbefaler å komme til sykehuset ved første tegn på at fødselen er i gang denne gangen, så er det betryggende å ha noen i huset slik at det er bare å dra om vannet skulle gå eller riene sette inn for fullt!

Skal til jordmor på onsdag, så vi får se hva hun sier!

Lykke til videre, damer, og fortsatt God Jul!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt et veldig fint svangerskap så langt men i går var jeg sikkert på at jeg skulle føde! Har termin 21 jan. Har ikke tidligere hatt kynnere og er førstegangsfødende så når det kom uregelmessige rier mellom kl.10 og 19 var jeg sikker på noe var på gang! Var kvalm og kastet opp i tillegg til at jeg fikk litt feber, Tok en paracet og sov i 10 timer!

Er det noen som kjenner seg igejn???

I dag er jeg bare slapp og forventningsfull:-) Satser på å holde igjen til 2010:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...