Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 om kvelden naar jeg legger meg faar jeg ikke sove for mannen min ogsaa legger seg. jeg kan ligge vaaken ett par timer uten aa klare aa sovne. mannen mener jeg trenger psykolog hjelp. lurer paa om det er fler som sliter med samme problem?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Du får ikke sove før mannen din også legger seg??? Nei,er du gal..hvorfor skal du trenge psykologhjelp...hvorfor mener han det??? Sånn er mannen min også,får ikke sove hvis jeg ikke kommer å legger meg....jeg også er sånn,føler den gode deilige tryggheten ved å ha han ved min side. Det er maange jeg vet om som har det sånn,at de ikke får sove ordentlig om mannen ikke er til stedet. Du er ikke alene om det...syns egentlig han bare burde sett det positivt,det hadde jeg tatt som et kompliment jeg.
Tweak Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Synes ikke det er noe problem jeg! Jeg sovner ikke skikkelig før mannen også kommer og legger seg! Ikke uten at jeg er eksepsjonelt trøtt og sliten, og selv da våkner jeg lett og registrerer at han legger seg før jeg sovner til igjen. (dersom han ikke er hjemme så er det ikke noe problem å sovne i det hele tatt, he he) Mannen min er min "sovemedisin", det er trygt og godt å sovne når han ligger ved siden av meg. :-) Og den lille praten før vi sovner er virkelig gull verdt! Jeg synes det er unødvendig at den ene sitter oppe mens den andre legger seg når man lever sammen. Så selv om jeg er sykemeldt så legger jeg meg samtidig med mannen som skal opp kl 6. Det gjør meg ingenting at jeg da våkner litt tidlig :-P Hva er det mannen din synes du trenger psykologhjelp for da?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 han mener at jeg trenger psykologhjelp fordi jeg ikke faar sove uten at han er i sengen.. han trenger ikke saa mye sovn, jeg trenger en del mer. h.i.
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Psykologhjelp er kanskje litt å overdrive, men det er ikke noe sunnhetstegn å være såååå avhengig av en annen person. Hva om han blir innkalt til rep i militæret, må reise vekk med jobben, vil på guttetur en langhelg? Sover du ikke i det hele tatt da? Hm, det kan ikke være bra.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Her sitter jeg gjerne oppe flere timer etter at han har sovnet. Jeg sliter veldig med søvnen. Om det skulle føre til at også han fikk problemer med søvnen, ville det gitt meg utrolig dårlig samvittighet. Heldigvis sover han som en stein om jeg er der eller ikke. Psykolog er vel å ta i, men du bør kanskje finne ut hvorfor du trenger ham for å sove. For dere må jo regne med å være borte fra hverandre noen netter i løpet av livet?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 Jeg var litt sånn i mitt tidligere forhold, men det var ikke det at han ikke la seg samtidig som meg som gjorde at jeg ikke fikk sove. Vi hadde et barn som var urolig om natta lenge, men jeg fikk ikke noe hjelp. Jeg var oppe hver morgen, mens han skulle sitte oppe til langt på natt og sove til langt på dag. Sa jeg at jeg var sliten så fikk jeg beskjed om å legge meg før om kvelden. Aner ikke hva som gjør at ikke du får sove, men kan det være noe anna som ligger bak kanskje... Hos meg ble det et så voldsomt irritasjonsmoment at det gikk utover søvnen. Nå kan jeg legge meg to timer før og to timer etter uten at det gjør noe for noen av oss.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #8 Skrevet 28. desember 2009 har for overig ingen problemer med aa sovne vis vi sover borte fra hverandre h.i.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #9 Skrevet 28. desember 2009 Om du ikke legger deg tidlig forstår jeg at han vil vøre lengere oppe. kl 9 eller noe..
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #10 Skrevet 28. desember 2009 legger meg i 11 halv 12 tida. h,i,
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 28. desember 2009 #11 Skrevet 28. desember 2009 Mannen min har det samme problemet som du, han får ikke sove før jeg er i seng. Det er et problem for oss siden jeg er B menneske og han A.. Han pleier å legge seg i 22 tida og det er altfor tidlig for meg.. Hender jeg ofrer meg og da blir han veldig fornøyd da Psykolog er vel ikke nødvendig, kanskje dere bare kan ta en prat om dette og finne en middelvei så begge kan trives? Kan han ofre seg og legge seg sammen med deg i ny og ne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå