Gå til innhold

Drømme jente = gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømte at jeg fødte en rund og god jente:))

Er 8 + 4 og aner ikke kjønn enda.

Har hørt noe om at gravide som drømmer om et kjønn vanligvis får d motsatte.... hehe..

Noen denne teorien stemmer/ikke stemmer for? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg drømte i forrige svangerskap at jeg ventet gutt( fikk jente)

drømte i natt at jeg var på ul,å fikk beskjed om at jeg ventet jente...får kanskje gutt denne gang da,hehe ;)

Skrevet

Jeg har bare drømt at jeg får gutt igjenom hele svangerskapet. Jeg hadde også hørt den teorien, men da vi var på UL så viste bildene en gutt :o)

Skrevet

Rart dette her..hehe.

Forrige sv-skap drømte jeg bare om gutter og fikk jente.

Nå og har jeg hatt drømmer om gutter, var såå sikker det var en gutt jeg hadde i magen, men på UL så var det ei jente..

Så denne teorien stemmer for meg..

Det gjorde alle testene og, kinesiske kartet, diverse tester på nettet og slik, morsomt når slik stemmer =)

Skrevet

Jeg drømmer masse at jeg får gutt denne gangen, og i de to forrige svangerskapene drømte jeg riktig kjønn på begge. :-)

Skrevet

hmm..jeg drømmer bare om at jeg får en stoooor baby...drømmer ikke om kjønn selv om jeg har prøvd..hehe...i mine forrige svangerskap har jeg drømmt om kjønn å fått d motsatte,så d blir spennende å se denne gangen da...fødselskartet viser 50/50 på meg denne gang....

Skrevet

drømte gutt foriegang og det stemmte....nå har jeg ikke drømt enda..

Skrevet

Jeg drømte jente en gang og at jeg fødte uten en eneste rift,hehehe. Tror det var en skikkelig ønskedrøm:)

Skrevet

Jeg drømte jente 3 ganger forrige gang, og fikk gutt!

Skrevet

Drømte at det var ei lita jente i magen min og i magen er det ei lita jente i følge Ul´n. Men har hatt jente følelse siden jeg fant ut at jeg var gravid. Så denne teorien stemmer ikke på meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...