Gå til innhold

Masse masse lykke til idag hønny-bunny ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper du får masse vondter som ikke stopper og at du har lille nurket i armene i lppet av dagen/kvelden ;o)

Krysser alt for deg idag ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse tvi tvi til deg i dag.

Krysser armer og bein.

Skrevet

Lykke til!! Nå fortjener du å møte babyen din snart :-)

Skrevet

Jo takk alle sammen,her er vi satt igang igjen...fått 2 tab,1 til nå ved19tiden,men tror ikke det funker gitt...men nå har de sagt at de ikke gir seg før jeg går i fødsel,så får vi se. Kjempekos at dere tenker på oss:-) Hjelper midt i alt slitet

Skrevet

Ååå, men det er jo godt å vite bare det da, selv om det kan drøy ut litt så vil dere ha babyn snart uansett ;o)

Skrevet

Hmmm....kanskje pillene hjalp nå? Krysser fingrer og håper ;o)

Vi andre rugemaskiner venter i spenning ;o)

Skrevet

neida,3 piller og 24 timer med tak,ingen baby:-((.Gruer meg,og 2 timer søvn inatt og gjør at jeg skulle ønske jeg var et annet sted.

Skrevet

uff!! føler virkelig med deg!!!:((( hold ut kjære du, snart har du uansett babyn din i armene:O) selv om det ikke føles sånn nå, blir vel uvirkelig hele situasjonen kan jeg tenke meg. Krysser fingrene for at du skal få en fin og rask fødsel nå, det hadde du virkelig fortjent!!

stooooor klem

Skrevet

Æsj da, føler virkelig med deg nå.

Håper det går fort og med så lite smerter som mulig når du først er i fødsel.

Krysser fingrene igjen for at det skal gå bedre nå og at virkelig setter skikkelig igang.

Varme klemmer ;o)

Skrevet

Lykke til! Skjønner du er grundig lei og sikkert fortvila. Håper du snart er ferdig!

Skrevet

Kaster masse lykkeønskninger til deg, jeg også, har fulgt med deg og føler med deg! At det skal være mulig å pines sånn, ugh!

Tvi-tvi :)

Skrevet

Da er siste pille satt,og ikke noe fart i sakene,så da krysser vi fingre og tær for at de tar KS imorgen...

Skrevet

Uff da. Kanskje ikke akkurat det du håpet på, men ønsker deg utrolig mye lykke til i kveld for at det skal skje noe....og uansett, masse masse lykke til for imorgen om at de tar ks så du får lille nurket ditt i armene ;o)

Mange varme klemmer fra meg (og lille Liam i magen ;o))

Skrevet

Hva skjer kjære hønny-bunny?

Har du fått snitt i dag, har du babyn din nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...