Mammas lille venn heter Liam Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Æsj.... Er så lei av å ikke få sove. Ligger å vrir og vender på meg hele tiden, ligget sånn siden jeg la meg i går kveld, men nå klarte jeg ikke mer. Hadde mange vonde tak i magen i går på dagen og utover kvelden som varte i 30-40 sek, men stoppet opp. Har ikke skjedd noe etter jeg la meg, og er helt rolig nå...men allikevel skal jeg ikke få sove....argh Tiden går jo sååååå tregt da ;o/
nordlyset Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Ja vet korse det er. Kjenner æ e kjempesliten.Men klare ikke å få såve så godt for tiden. Godt æ e sykemeldt å kan såve på dagtid når æ har muligheten.
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2009 Har jo bare 3 dager igjen til termin, så er i perm men får sjelden mulighet til å sove på dagen nå i juleferien med hele huset fult av barn. Og i dag skal mannen tilbake på jobb også, så da kan ikke jeg bare legge meg å sove når barna er her. Litt slitsomt ja. Vet det kommer til å bli bedre når lillegutt kommer ;o) Blir jo sikkert nattevåk da, men søvnen kommer til å bli bedre når jeg først sover....gleder meg ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå